Har PCO och planerar syskon.
Ska ringa och prata med dem i morgon. Annrs blir det till en i härnösand. Han är bra har jag hört :)
Här väntar jag för fullt på ÄL köpte faktiskt några ÄL test för att se om det går. (kan ju bli kostsamt menar jag)
ÄL lyser med sin frånvaro här.
Ringde GYN idag för att jag hade så ont när jag och älsklingen hade sex i förrgår och med tanke på hur jag förklarade det trodde dem jag hade ÄL då. (HOPPAS) Dock vet jag inte alls när jag har BIM isåfall :/
Läkaren skulle dessutom ringa mig i morgon för att prata om varför jag skulle vänta ett år innan hjälp med pergo och kanske så skulle hon skriva ut det. Sköterskan tyckte iaf det eftersom vi redan vet vad som är "felet".
Så nu hoppas jag att jag hade ÄL igår/förrgår och det tog sig eller att läkaren tycker annorlunda än den jag brukar ha (som är på semester) och skriver ut pergotime :)
Läkaren skulle ringa upp mig men det Har hon inte gjort än. JAg får vänta och se om hon ringer imorgon annars får jag ringa på måndag igen jag vet inte riktigt hur långt jag har mellan än och mens. Men om jag väntar 3 dagar extra med att testa borde det väl räcka? Alltså 17 dagar efter misstänkt äl.
Inget samtal från GYN idag heller och ingen kallelse till någon heller :( Blir förbannad! Varför ska ALLTING behöva ta så lång tid för?!?!
GYn ringde idag och nu är det inte ens säkert att vi får hjälp i oktober.
Dem tyckte jag skulle börja med att gå ner lite i vikt (som om jag inte försökt med det Då) men vågen vill bara inte visa mindre. Och sen var det för att vi Är ung och lyckades bli spontan gravid med dottern. (DÅ hade jag lyckats gå mer lite i vikt)