Har PCO och planerar syskon.
Hej
Hoppar in här jag med. Vi är sugna på en till tätt efter Meja som är född i November 2011, men min kropp vill inte funka denna gången heller, hade hoppats på att kroppen skulle ändra sig nu efter förlossningen, men icke=/
Fick konstaterat pco för 7 år sen, jag och mitt ex försökte i 5 år utan något som helst resultat, mängde av kurer provera och pergo. Träffar min man, berättar att jag troligtvis inte kommer att kunna honom ett barn, men 4 månader senare vaknar jag upp med ett illamående from hell, tog ett test och det visa två streck, tänkte för mig själv det måste vara fel på testet, för så här har det adrig sett ut inna;)
Tyvärr slutade det i ma, men 4 månader senare 4 kuren primolut nor 1 kuren pergo så var det andra strecket där igen=) och i november kom lilla Meja till världen=)
Trodde jag hade äl den 12 april, kändes som det och fick utslag på äl test, men näe då, ingen mens inget plus=(
Har idag telefontid med min läkare på gyn, vill få klartecken från dem att jag kan börja igen, har både primolut nor och pergo hemma, så det är bara och köra=)