Anonym (rainbow) skrev 2013-01-31 16:09:49 följande:
Fast så kan man ju resonera med allt. Älskar man bara någon så spelar det ingen roll om en har föräldrarna i Irak och den andra i Sverige, men det är bra mycket mer opraktiskt om båda vill bo nära föräldrarna och man kanske har svårare att få ihop det med olika kulturer och värderingar osv. Visst funkar det för en del, men jag vill inte ha något som är komplicerat från början, där jag redan från dag ett har en massa "problem" som ska övervinnas.
Nej, så kan det ju vara. Men förstår då inte varför du tror att det skulle vara en bra idé att försöka lura någon som vet att de inte är redo för din situation?
Hade inte tänkt mörka d, bara inte säga det, inte samma sak, OM hon nu frågar om jag har barn så kommer ja ju säga d, men vill hellre ha en ärlig chans att visa vem jag är,
Jag har förvisso ett ex som kommer vara där resten av livet, men hon håller sig på sin kant å e inget problem, jag bor sj och har ett ordnat liv å allt annat som alla tjejer vill ha. men detta får ja inte visa för att hon tror att barn- problem...... lite väl fördomsfullt
Jag söker ingen fotomodel till flickvän men går ändå gärna på en dejt med någon som inte ser ut att va min "typ" då foto- verklighet kan skilja vääääääälldigt mycket!