Inlägg från: Anonym (singelmorsa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (singelmorsa)

Ärliga nätdejtingstråden!

Om jag är ute på krogen och på humör för att ragga så har jag inga som helst problem med det. Då går jag bara fram till en kille som ser trevlig och bra ut och börjar tjöta Flört

• Anonym (singelmorsa)
    Tavelkrok skrev 2012-10-11 10:13:44 följande:
    Hm.. är ute för lite uppenbarligen. Fortsätt så! En dag kanske jag står vid disken... :)
    Ja kanske detGlad
  • Anonym (singelmorsa)
    NooneBird skrev 2012-10-17 22:09:33 följande:
    Idag tog min date upp frågan om hur aktiv jag är på datesidan. Talade om att jag bara pratar med honom, han sa detsamma. Han har inget behov av att prata med någon annan. Känns så bra! :) Jag går omkring och ler hela dagarna och mår bra!
    Ni hade inte träffats än om jag minns rätt? 
    Funderar på om jag är luttrad, svårflörtad, känslomässigt avtrubbad eller bara förnuftig som tänker att det som kan kännas så bra via mail och telefon inte alls behöver stämma när man väl träffas.
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2012-10-19 23:50:29 följande:
    Ingen som dejtat eller ska göra det i helgen?

nopp
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2012-10-20 00:03:50 följande:
    Du räknas inte...du är ju semiupptagen med din halvrelation  
    nopp, är så singel man kan bli!Skrattande
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2012-10-20 00:12:48 följande:
    Haha (obs, kärleksfullt skratt)...välkommen in i gänget på riktigt!

Sa ju att James Dean bara dansade en sommar..men vad tråkigt att han inte gick att få fason på. 
    Känns inte tråkigt alls faktiskt. 
    Och tack för det kärleksfulla välkommnandetGlad
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2012-10-20 00:21:32 följande:
    Vassego!
    Nu får vi kanske ta del av en mansslukerskas dejtingdagbok...hehe, inspirerande läsning får vi hoppas! Kan detta vara trådens bästa nyhet sen LMFS blev flickvän?  
    Om det blir inspirerande läsning eller inte lämnar jag åt er att avgöra. Men ni lär kunna få ta del av en heö del läsning om hur man inte gör för att få en man på fallFlört
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2012-10-20 18:26:19 följande:
    (singelmorsa) Nu missade du din stora chans till en fantastisk Playdate...var på en lekplats nära dig....Göteborgs bästa...
    Inte så mycket folk heller så flirt och samtal hade funkat

Har ni andra lika spännande lördagskväll som jag
    Ånej, missade jag en playdate? attans! 
    Klurar bara över vilken lekplats du kan tänkas menaObestämd för jag har då inte någon av Göteborgs bästa i närheten av mig...  
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2012-10-20 22:13:21 följande:

Haha, jag har ju inte en susning om var du bor...ville uttrycka mig som reklamen..."...en lekplats nära dig.." eller "...finns på din lokala lekplats..."

Jag var givetvis i Slottsskogen på Pliktas lekplats

Ditt/dina barn missade ett par fantastiska lekkamrater och du en trevlig pratstund
    Menar du att du inte vet vart jag bor? Jag som trodde du hade gått och blivit synskSkrattande
    Det var år och dar sen vi var på plikta vi hänger hellre i actionparken viGlad
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2012-10-20 22:45:42 följande:
    Borde jag ha förstått att mansslukerskan började tidigt och har stoooora barn som hänger i actionparken

Papito skrev 2012-10-20 22:47:15 följande:
    Shit, du är tuff...här biter ingenting

*..kollar kartboken och google maps...skåne är säkert roligare än actionparker..*

Haha, vad jag än skriver tar du det som en diss, helt otroligtFlört
    Sen är det inte ett måste med stora barn för att hänga i actionparken, men allt är en definitionsfråga.
    Och du, såå tidigt började hon alls inte! Glad 

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!