Inlägg från: singel pappa83 |Visa alla inlägg
  • singel pappa83

Ärliga nätdejtingstråden!

Afrodite79 skrev 2013-01-13 14:16:25 följande:
    Nej. Det är ju en del av DIG. Klart du inte ska lägga ner den delen. 
    Nej inte när jag väl börjat dejta/träffa en tjej, men har märkt att visar man den för fort så är man helt plötsligt inte intresant längre, tråkigt men sant.....
  • singel pappa83
    Anonym skrev 2013-01-13 14:36:38 följande:
    då träffar du fel tjejer! Kolla upp vad du egentligen väljer för tjejer. Det finns MÅNGA tjejer som vill ha snälla killar!
    500:- om du hittar en sånn i helsingborg i min ålder som matchar mig, inte lyckats på snart 30 år....
  • singel pappa83
    Tusse85 skrev 2013-01-13 23:02:48 följande:
    Hur reagerar ni om en exdejt fortsätter gå in på er sida, i mitt fall HP, lite då och då? eller reflekterar ni inte ens över det? Och hur gör ni själva?
    beror ju på om d va du eller dom som sa nej till fler dejter ? 

• singel pappa83
    Tusse85 skrev 2013-01-13 23:16:04 följande:
    Var jag...
    då är dom nog inne för att kolla om du kanske e sugen ändå, att du inte hittat någon annan osv... hade varit värre om dom som sagt nej! då hade d varit lite creepy!

• singel pappa83
    Tusse85 skrev 2013-01-31 13:38:55 följande:
    Han slutar jobba då... och isf skulle vi se film hemma hos mig...
    Kan inte bestämma mig, men lite lutar det åt en dejt...
    dejt kl 23 på kvällen med film hemma är ingen dejt ;) 
  • singel pappa83

Funderar på om man ska ta bort att jag har barn på hp, 3je tjejen nu som inte velat ses pga d, känns som ja måste få visa mig sj först innan ja introduserar min son, eller vem vet d kanske bara blir en dejt :P  men känns lättare utan barn iaf... tråkigt men sant,  

D värsta va ändå en tjej som va 40 som inte ville träffa någon med egna barn för hon ville va först, kunde inte hålla mig å skrev att om hon nu redan e 40 utan barn så får hon nog skynda sig ;) elakt ? kanske men orkade inte dalta mer!  

• singel pappa83
    Tusse85 skrev 2013-01-31 13:58:32 följande:
    Är de absolut om man har disciplin vettu.. allt handlar inte om sex :)
    Jag som kille hade iaf tagit det som en invit till mys å sex!  ses man så sent så känns d som att det är d enda man vill! slutar han så sent så kan man ta en tidig fika dagen efter om man bara vill ha en dejt! 
  • singel pappa83
    Anonym (rainbow) skrev 2013-01-31 14:11:32 följande:
    Tja, du kan ju läsa tillbaka i tråden, jag råkade ju ut för en kille som inte berättade om sitt barn och jag var ordentligt lack, kände mig lurad och att han nog skulle ha nämnt det som borde vara viktigast i hans liv före han bokade in en dejt med mig. Han nämnde det inte heller på själva dejten. Tyckte han var trevlig men fanns inte på kartan att träffa honom för en andra dejt, vill man inte träffa någon med barn så vill man inte. Eller tror du att man ändrar sig bara så där? Det är en ganska stor grej, tycker att det är konstigt att du inte verkar tycka det?!

Klart det är en stor sak, men tjejer som bara skriver vill inte träffa en kille som har barn innan, känns bara så ytligt. ingen av dom ja dejtar ser ut som elize ryd i amaranth eller en fräsh lindsy lohan men inte säger jag nej till en dejt bara för att tjejen inte ser ut som en drömtjej!

Sen menade ja inte att dölja det ,utan bara inte skriva ut d! sen OM hon frågar eller d kommer upp så kommer ja ju inte dölja d, 
  • singel pappa83

Jag är för övrigt ärlig med vikt--längd hårfärg osv på alla detjing sidor å det är d INTE många tjejer som är! 

• singel pappa83
    Anonym (rainbow) skrev 2013-01-31 14:58:27 följande:
    Ytligt? Förstår inte alls hur du tänker där?

Jag vill inte träffa en man med barn sedan innan pga:
    -Vill kunna flytta utan att vara beroende av att det ska fungera med hans ex & vårdnaden av hans barn
    Måste man flytta ? och om man nu vill detta så går allt att lösas.
    -Har han barn sedan innan så påverkar det indirekt min ekonomi, val av bostad, m.m.
    Jag vill inte bo i en liten lägenhet. och att barn kostar pengar , jo d gör dom men en flickvän kostar mer ;)
    -Det finns ett permanent band till hans ex som jag inte kan göra något åt
    Finns många som har band till sina ex, att det "bara" är för ett barns skul lser ja mer som positivt än negativt
    -Om vi gör slut så har jag ingen rätt till barn som jag förmodligen skulle älska
    så du går inte in i ett förhållande för att d kan ta slut....
    -Jag vill att mitt första barn är lika speciellt för pappan som för mig, och även om varje barn är speciellt så är det ändå något med just första.
    Har hellre en erfaren än oerfaren tjej! vad d än innebär.
    -Jag vill kunna leva som jag vill i mitt eget hem, men att uppfostra någon annans barn är inte helt lätt "du är inte min mamma"
    Sånt kommer man över! 

Är man ute efter en seriös relation så har man förmodligen tänkt på vad som skulle fungera för en? Sedan tycker jag faktiskt att det är en ganska trist attityd att tjejer som inte ser ut som "drömtjejen" helt enkelt borde vara tacksamma att någon vill dejta dem, oavsett om dejten är rätt utifrån ens livssituation och önskemål. 

Menade bara att min drömtjej inte följer någon mall, visst hade det varit skönt å träffa en tjej som inte har barn, men ärligt talat så bryr ja inte mig, älskar man bara den personen så övervinner det alla dina "problem" 

Jag är dessutom bevis på att även om tjej VILL ha barn så betyder d inte att hon är beredd på vad det innebär! 

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!