Anonym (James) skrev 2013-08-26 14:36:33 följande:
Vi pratade inte på över en månad men har börjat mejla igen. Och hon verkar fortfarande vilja ses. Hon föreslog att vi kan höras på telefon nån gång.
Jag är fullkomligt livrädd nu! Tycker det är jobbigt att prata i telefon med en okänd kvinna, men kvinnor verkar tycka om sånt.
Vi har samma intressen men helt olika bakgrunder. Hon blev av med oskulden tidigt, haft många partners och varit gift, har barn. Jag är tvärtom.
Man måste väl våga för att vinna antar jag.
Nån som vet om det finns Dunderhonung för dejtsituationer?
Det finns det.
Den fungerar genom att du helt enkelt lyssnar på en enkel mening: "Det kommer gå så himla bra!"
Vet du, första dejten jag var på var jag så nervös att jag höll på och vända och inte dyka upp - sedan intalade jag mig att vad är det värsta som kan hända - att hon inte gillar vad hon ser och vänder på klacken...
Med en första dejt som visade sig vara i 30 sekunder, typ - så vet jag att värre blir det inte, det är faktiskt inte ens särskilt farligt
Hade en dejt idag - och hon tyckte det var lite läskigt att träffa en främmande person, så jag berättade att jag tyckte det var hur roligt som helst att träffa någon jag inte kände, att få prata med denne, diskutera, kanske flörta lite och veta att det är helt okej att spana in henne - och att hon gjorde samma. Dejten gick rätt bra efter det
Lycka Till!