• dilog

Ärliga nätdejtingstråden!

jag har ingen bråska. På dig kan jag vänta i hundra år:) skoja bara men vad är det nu. måste vara två månader ca vi har pratat här över om ditt och datt

• dilog

nu säger jag gonatt, ny dag nya möjligheter väntar. gå efter magkännslan jess

• dilog

själv har jag gett upp det här med nätsidor. i alla fall så tror jag inte på att finna kärleken. har börjat gå på olika träffar istället för oss singlar. Ger faktiskt mer. i alla fall  om jag får säga hur jag upplever det.  var på en kanot tur på tre dar Hade svinkul men kärleken fann jag ej.  Nästa gång bär det av till öland

• dilog
    Anonym (33-åring) skrev 2013-07-30 16:20:46 följande:

Var hittar du dessa träffar? Låter som nått för mig!

bara att googla. singelträffar
  • dilog

kommer inte ihåg var jag läste det men 70 % är män på de större svenska dejtingsajterna. Tar man sen de lite mer extrema kan det röra sig om 200 killar på en tjej. Mycket därför tjejer inte orkar med att svara när de blir bombade   av mail

• dilog

Var så längesen jag dejtade så ingen aning om det var fjäril i magen eller ej:) Men det blev bara en dejt med kvinnan så trolige så var det väl inget som flög kan jag tänka mig:)

• dilog
    Hotrod skrev 2013-08-03 11:17:50 följande:
    Nyss börjat med nätdejting.
    Vad ska man tänka på?
    Har bara lagt upp vanliga bilder ansikte samt helkropps.
    Vill ju att dom ska läsa beskrivningen men det verkar vara många som bara tittar på bilderna och inte på beskrivningen då dom som svarat inte har mycket gemensamt med mig.
    Skulle jag lägga upp liknande bilder som här så skulle jag nog få många svar....
    Finns det nått man inte bör skriva?  

Var dig själv. ge fan i att ljuga eller hitta på för att verka bättre än du är. Blir någon intresserad av dina lögner så har du ju redan från början lurat dig själv. Sen behöver man ju inter gå ut med politiska Annars är det bara att ösa på. Det är ju en tävling man går med i. Finns alltid nån som är bättre på att sälja sig själv.
  • dilog
    modesto skrev 2013-08-06 12:57:06 följande:
    Det finns 65 åringar som ser bättre ut än vissa 35 åringar.

du är fin men detta har jag redan berättat för digSkäms
  • dilog
    modesto skrev 2013-08-07 01:00:49 följande:
    tack, jag är inte 65 än Du bor för långt från mig, du kunde lika gärna bo på Måne
    Här ser ni nackdelen med nät dejting. Förlångt bortGråter 
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!