Inlägg från: Anonym (singelmorsa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (singelmorsa)

Ärliga nätdejtingstråden!

Papito skrev 2012-10-07 01:41:09 följande:

Ska vi vara lite seriösa och leka psykologer kan man också fundera på vad det är för mönster du följer och varför. Varför anser du dig behöva kämpa för att falla? Vilken typ av män är det du kämpar för och varför fallerar det?

Du kanske söker en liknande typ av män, dem du får kämpa för och får då liknande resultat i relationen, du intar ju alltid samma position och roll. Biten med mansslukerska, kan det finnas något i det? Att du först sliter för att få männen att falla för dig och sen nästan ser dig om efter andra. Är det en del av jakten?
    Är det en typ av relationsrastlöshet och varför i så fall?

Dr Ruth fick hjälp av Dr Phil...

Jag kanske är ute och cyklar men fundera lite runt ditt mönster iaf.
    Intressanta synvinklar. Det är inte ofta jag träffar på de där männen som jag får kämpa för, oftast träffar jag rena svärmorsdrömmarna som inte passar mig alls. Så det är inte så att jag söker en viss typ men jag har svårt för att bli kär, det är ett som är säkert. 
    Vad gäller biten med mansslukerska och rastlöshet så nej får jag de väl på fall så tröttnar jag inte och letar efter en ny att jobba på då är känslorna såpass starka att jag är helt såld på mannen. 
    Mitt ex var jag tillsammans med i många år, ett förhållande där jag blev satt på en piedistal och där vill jag inte hamna igen, är kanske därför jag faller hårt när jag får en utmaning i en kille jag får jobba för. 
  • Anonym (singelmorsa)
    Xmag skrev 2012-10-07 08:12:35 följande:

Jag tror verkligen du är något på spåret där. Tror många känner att de vet egentligen vad de vill ha men ändå söker de sig till något annat. Vissa stöter på personer som de bara är fysiskt attraherade av för att de kanske är rädda att öppna upp och riskera att få hjärtat krossat. Då försätter man sig så att säga i sådana situationer där det inte riskerar att hända, fast man "egentligen" vill nåt annat.
    Jag öppnar upp mig även för de killar som jag får jaga och får mitt hjärta krossat, vilket jag är helt okej med för hellre känna än inte känna. Men lätta killar får mig bara inte att känna tillräckligt och det slutar med att det är de som får hjärtat krossat. 
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2012-10-07 21:51:33 följande:

Sluta nu, du sa redan innan att han var skumt mycket på och att du skulle avsluta det..sen sög det lite i tarrmen och du slätade av honom
    Avslutade det snabbt? Han kysstes som en gud sa du!  Nästan så att du tänkte ge psychot en chans till...haha.

För övrigt håller jag, som så ofta förr, med dig, det är väldigt svårt för en tjej att vara för på om hon känns rätt och bra. Jsg är inte heller förtjust i alla dessa spel. Är jag intresserad så visar jag det (i olika grader givetvis, är jag osäker på var jag har tjejen kanske jag inte är riktigt lika tydlig) och jag vill helst att tjejen är tydlig mot mig ocksdå, oavsett vad hon känner.

Hm, börjar nästan bli lite dejtsugen efter allt snack inatt. Jag har ju inte deltagit så mycket i den typen av samtal men nu när man babblar om det dras man med lite.

(b), du ska inte upp till Götet och köpa räkor snart?

(singelmorsa) lägg ner James Dean, det leder ingen vart...dejta Don Juan de Marco istället...

(Noone), skippa Spy Bar så får du ett gratis paraply av mig på hångeldejten
    Ja för tusan ut och dejta med dig!!
    Så du tycker jag ska dejta Don Juan värsta kvinnotjusaren iställetFlört
    Tja, det låter ju som en perfect match för mig Skrattande
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2012-10-07 22:31:12 följande:
    Näää, du har skrämt iväg mig. Jag är en bra óch snäll man, du gillar inte såna och skulle krossa mig och mina känslor...
    Skrämt iväg dig? jag? hur?  förstår ingenting härObestämdFlört

Jag har verkligen lyckats med att måla upp en dålig bild av mig själv, men som tur är så överväger mina positiva sidor mina negativa. Och får man mig väl på fall och inleder en relation med mig så är jag en toppentjej även om vägen dit kan vara lite krokigGlad
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2012-10-07 22:39:34 följande:
    Jag fläkte ut mig för dig och du vägrade...nu får du jobba lite för att övertyga mig...det är väl det du går igång på?
    Kyss
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2012-10-07 22:59:01 följande:
    Du faller, du faller, du faller....du är nästan kär!
    Du faller du faller, du faller, oh baby jag tror du är käääär...

Papito Maggio Remix...
    Hahaha, tror det är någon som är väldigt uttråkad ikvällFlört

Med tanke på vad jag skrivit här lär jag få jobba jäkligt hårt på dig! Ojojoj, vad hårt jag kommer att fallaGlad
    Mer tveksam till att du skulle falla för mig, känns liite som ett omöjligt projektObestämd
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2012-10-07 23:18:23 följande:

Japp!
    Sa ju att jag är uttråkad..haha.

Varför skulle jag inte falla? Har du ännu fler lik i garderoben?
    Berätta nu, fram med det bara.
    Nopp inga fler lik i garderoben här inteGlad och vem vet du kanske skulle falla som en furaFlört
    Papito skrev 2012-10-07 23:29:53 följande:

Jag kör dina låt-tricks...hehe

På singelmorsan biter ingenting, hon är fast med James Dean den Stumme och känslokalle
    Man ska aldrig säga aldrig!
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2012-10-09 20:10:51 följande:
    Gud vad tråkiga ni är, som den tjejen..nu skrev jag inget alls till henne bara för det. Lite kan ni ju anstränga er utan att det blir en roman.

(b) din latmask!!!

Haha..get a room....ska jag sitta där själv då tycker du? Får se till så att det finns tv på rummet, så kan jag kolla in någon av James Deans tre filmer... *S* 

Plus att du bara är sotis....  
    Hahaha, du är rolig duSkrattande
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2012-10-09 22:40:03 följande:
    Klart att du har bra egenskaper också!

Vi tuppar får inte råka i luven på varandra. Vi får helt enkelt dela upp hönsgården mellan oss.
    Jag paxar (b) och (Noone) när hon flyttar ner.

Du kan få (men), hon bor nära dig, du får Modesto också...vem mer?
    Xmag får 33-åring.
    Singelpappa är borta ur leken.
    singelpappa skryter om alla sina dejter men måste ändå få vara med. Han får ha LMFS om det skiter sig för henne.Funkar det för dig singelpappa?

Hm, hur gör vi med singelmorsan? Rent geografiskt tillhör hon mig men vem vill plocka upp spillrorna när James Dean dumpat henne..?
    Hmm, jaja, jag får väl offra mig....  
    Haha, plocka upp spillrorna. Nej du det kommer inte behövas, sen vill jag inte ha nån som offrar sig hellerFlört
  • Anonym (singelmorsa)
    Anonym (Singeltjejen) skrev 2012-10-10 19:57:21 följande:
    Jag smsade, och han svarade att han inte ville ses igen (på ett snyggare sätt dock) Nåja, nu vet jag det iaf... Ska väl försöka tänka positivt att det inte hann gå längre, hade väl känts jobbigare att bli "dissad" efter flera dejter.. Men det känns ändå surt, jag hade kunnat tänka mig att träffa honom igen.. Det svåra är ju att försöka att inte ta åt sig personligen. Kanske borde ta en paus från nätdejtandet ett tag...
    Det är såklart surt att höra att någon inte är intresserad men hellre att de är raka och ärliga än att dra ut på det så man går och hoppas helt i onödan. 
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!