Inlägg från: singel pappa83 |Visa alla inlägg
  • singel pappa83

Ärliga nätdejtingstråden!

Tusse85 skrev 2013-01-07 01:27:17 följande:
    Hmm, fast hon kanske är en sån som verkligen sitter dygnet runt vid datorn? Alltför mycket spelande? Arbetslös kanske t.om och därav hon behöver ta tag i livet.

Jag själv kan känna ibland att man behöver bli "avgiftad" trots att jag har ett stort liv utanför datorn oxå. Så jag tror nog ändå hon är ärlig för hur många är det inte idag som sitter för mycket framför tv, data och numera även med mobilen i handen. Och hade du verkligen velat ha en sån tjej som lever sitt liv vid datorn dygnet runt? Så bättre att hon faktiskt tar en paus så får ni förhoppningsvis en ny chans senare. :)
    Nja vi har ju hållt kontakten via tele- wf-skype  å hon pluggar å har barn precis som mig så vi sitter inte där hela tiden, så det är inte d. 
    Visst kan alla behöva avgiftas, men att d händer när vi pratat nästan varje timme hela dygnet typ, och nästan va vid en dejt, sen bara poff allt borta.  Nu fanns det ju andra sidor av henne som va lite sådär men gillade ändå henne å ville ju iaf träffa henne irl å se om det faktiskt fanns kemi.

Så trött på att nätdejta men när man har barn så gott som 24/7  så är det svårt att träffa någon på nått annat sätt. Och ha en dejt när man har en 8 åring me myror i byxorna med sig hela tiden är oxå lite sådär.
  • singel pappa83
    Helpful skrev 2013-01-07 02:31:41 följande:
    Strunta i henne... Vet du hur många tjejer det finns i Sverige?Flört Glöm henne...
    vet du hur många av dom som matchar det ja söker ? då blev det helt plötsligt väldigt få :P  å nej jag har inga omöjliga krav  ;) 
  • singel pappa83
    Papito skrev 2013-01-07 11:04:37 följande:

Typiskt kvinnligt, vill ha gentlemannatendenser och sen dumpas mannen för att han är för snäll
    Hahaha , tyvärr aldeles för vanligt dock....
  • singel pappa83
    Tusse85 skrev 2013-01-07 11:09:36 följande:
    Men föredrar ni om tjejen är blyg eller väldigt framåt?

Jag som är så oblyg man bara kan bli och har en tendens att prata om jag är lite nervös. Jag får visserligen mina dejter att öppna sig men har börjat fundera på om detta får mina dejter att känna sig "omanliga" av att jag är så himla oblyg och stark i mig själv (ja det är nog det intrycket jag ger även om vi här vet sanningen egentligen). Så har fundering på att tona ner mig lite och vara mer "söt och blyg" på nästa dejt när det nu blir...

Okej, vi får se om ni förstod vad jag menade med ovan för hade helt enkelt svårt att förklara vad jag menade ;)
    skulle väll säga att lagom är bäst, inte kul med en tjej som är så blyg att man får dra allt ur henne, men samtidigt vill man ju oxå få en syl i vädret då och då ;) 
  • singel pappa83
    Tusse85 skrev 2013-01-07 12:10:45 följande:
    Haha jodå jag förstår dig rätt :)
    Jag är ju en tjej som alltid haft långa förhållanden tills för ca ett år sedan så detta med att vara singel är ingen vana för mig och jag har fortfarande mycket att lära :)
    Så jag borde alltså försöka dra ner på den oblyga sidan?

Haha så farlig är jag inte så jag pratar hela tiden. Är en sån som frågar mycket och stället följfrågor så nyfiken av mig ;) Skulle aldrig kunna sitta och prata om enbart mig själv, hehe

Nu vet ja ju inte hur "oblyg" du är men jag personligen tycker det är kul att behöva jobba iaf lite ;)  
  • singel pappa83
    Tusse85 skrev 2013-01-07 12:23:14 följande:
    Fast menar du alltså kämpa under dejten eller menar du annars oxå?

Nu har jag visserligen pausat alla dejtingsidor och tänker inte gå på dejt på länge men kul att veta hur jag ska göra sen ;)  För att jag hittils gjort på fel sätt är det ju iaf ingen tvekan om. Visst jag har fångat mångas nyfikenhet och flera av dejterna hör fortfarande av sig ibland och flirtar men dom jag verkligen velat ha har istället sätt mig som en kropp och KK.

Måste jag färga håret brunt eller för att folk ska ta mig seriöst?? ;D
    Ja brunetter har ju iaf roligare ;) 
    Nej men  lite motstånd vill man ju ha, och om ja är på en dejt och hon hyfsat fort kommer in på sex delen då hade jag nog oxå tagit det som att du "bara" velat ha sex. då är det bättre att ge lite inviter ist..

Sen ska du ju inte va hur blyg som helst  heller,  du får köra den svenska stilen, lagom är bäst ;)  
  • singel pappa83
    NooneBird skrev 2013-01-13 00:16:25 följande:
    Ja jag tror att jag håller mig ifrån lammköttet faktiskt! Tänkte att jag skulle ge det en chans när exdejten bevisade motsatsen (trodde jag) till mina fördomar mot unga killar. Men nej…  Fast dom är ju så fina att se på men det är inte det som räknas. 
    Haha så fina att se på :P d lät kul . 
  • singel pappa83
    Tusse85 skrev 2013-01-13 00:01:07 följande:
    Fast kriminalvårdaren la till mig på fb och efter de ändrade han sig... så hur kan man inte ta de som personligt? =/ Och fattar inte heller varför för frågade och han sa att de va helheten då som inte va hans typ... och eftersom jag själv inte skriver så mycket statusar eller har så mycket fler bilder än på HP så fattar jag inte... mina vänner som var fel liksom?

Och sitter med ett halvskrivet sms för vill ändå att han ska veta att jag tänker på honom, men det som hindrar mig är att alla andra har dissat mig idag så då känns det som KKn oxå ska det genom att inte svara på smset...
    Men herregud ni anar inte vad jag saknar våra stunder ihop när vi skratta och skoja.... tårarna rinner av saknad och jag blir så jävla arg över att han inte kände samma som mig...
    Du måste ju berätta hur man gör så att man måste logga in med domän namn för att se din profil tusse :P 
     Du verkar ha ungefär samma (o)tur som mig med dina dejter... 
  • singel pappa83
    Afrodite79 skrev 2013-01-13 13:31:26 följande:
    Fast jag vet oxå att jag kan dras till "snälla" killar. Mitt ex är en oerhörd "snäll" kille ( nästan lite mesig då han kunde prata om känslor och var väldigt "sensitive" - inte form av en lipsill utan att han var i kontakt med sitt inre ), han var otroligt charmig, lite som player-typen så jag vet att det går att träffa någon icke "elak-typ". Det som däremot fattades var den mentala stimulansen och som gjorde att det falerade. Jag utveklades inte.... utan stagnerade och till och med gick tillbaka

Men om det finns nån brud härifrån från Göteborg så skulle jag kunna fixa en blind-date med mitt ex Enligt många vänner var han den "perfekta" killen. Så, alla ni som läser tråden och som kanske inte skrivit. Inboxa mig  
    Haha ditt ex låter ju som mig :P  men har lagt ner den delen nu, tyvärr är den ointresant för dom tjejerna ja träffar, 
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!