Ärliga nätdejtingstråden!
Tusse85 skrev 2013-01-07 01:27:17 följande:
Hmm, fast hon kanske är en sån som verkligen sitter dygnet runt vid datorn? Alltför mycket spelande? Arbetslös kanske t.om och därav hon behöver ta tag i livet.Jag själv kan känna ibland att man behöver bli "avgiftad" trots att jag har ett stort liv utanför datorn oxå. Så jag tror nog ändå hon är ärlig för hur många är det inte idag som sitter för mycket framför tv, data och numera även med mobilen i handen. Och hade du verkligen velat ha en sån tjej som lever sitt liv vid datorn dygnet runt? Så bättre att hon faktiskt tar en paus så får ni förhoppningsvis en ny chans senare. :)
Visst kan alla behöva avgiftas, men att d händer när vi pratat nästan varje timme hela dygnet typ, och nästan va vid en dejt, sen bara poff allt borta. Nu fanns det ju andra sidor av henne som va lite sådär men gillade ändå henne å ville ju iaf träffa henne irl å se om det faktiskt fanns kemi.
Så trött på att nätdejta men när man har barn så gott som 24/7 så är det svårt att träffa någon på nått annat sätt. Och ha en dejt när man har en 8 åring me myror i byxorna med sig hela tiden är oxå lite sådär.