Anonym (vet inte) skrev 2013-06-03 21:26:08 följande:
jo jojo.. alltså jag menar det vekrligen, jagv hade verkligen velat ha honom som vän... vi klickade skitbra på et planet o kunde prata om allt... hade gärna sett honom som en vän, att forstätt ahålla kontakt med... säger absolut inte så för att göra det lättare för honom eller mig.. nej nej. utan jag e helt ärlig!! för det är verkligen INTE ofta man träffa rpå killar som man kan snacka med, på rikgit!! å han kunde man det med..
Men du tycker jag ändå är helt fel ute?
Ja, jag tycker nog det.
Jag kommer kanske in i det från ett annat håll - för mig handlar kärlek också väldigt om vänskap - jag vill att min partner skall vara min bäste vän, den jag anförtror mig åt, blir tröstad av, berättar hemlisar för och fnissar glatt med (jodå, män fnissar i smyg dom med).
... och lite granna kan jag känna ... om nu allt det finns ? Då är en pirrig förälskelse en bisak ? Den räcker ett par veckor, kanske ett halvår - men vänskap i ett förhållande är för livet. Vad mer söker du ?
Sedan kan jag känna, är det rätt mot honom, mot dig ? Har ni tid för en vänskap, också ? Jag har det knappt idag - om jag skulle bli vän med alla misslyckade dejter som sagt "vi kan väl bara vara vänner" och faktiskt vara vänner med dom - träffa dom, umgås, göra saker tillsammans ... Well, det skulle bli rätt mycket sådant