Inlägg från: Anonym (singelmorsa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (singelmorsa)

Ärliga nätdejtingstråden!

Papito skrev 2012-10-06 23:04:04 följande:

Eller menar du att du har såna bilder men kommer undan med din ungdom?
    Haha, ungefär såFlört
    Nu har jag visserligen pausat mig men tja jag har allt en partybild åt det hållet. Men också bilder både osminkad och med kepa. Måste ju visa upp alla mina sidorGlad
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2012-10-06 23:29:54 följande:

Jag???
    Du paxade mig och dissade mig i samma inlägg..haha.

Du har ju din James Dean, kk:n utan kontakt med sitt inre....
    Jag är inte lika snygg men kan å andra sidan prata om känslor

Nääääää, så du har putbild??? Hahaha, ta bort den!!!
    Aldrig i livet att jag tar bort den bilden, du skulle fatta om du visste hur sällan jag blir bra på kort, putmun eller inteSkrattande
    Hur vet du att du inte är precis lika snygg eller snyggare än min James Dean? Att kunna prata om känslor är inte bara ett plus i kanten utan superviktigt. 

Gjorde jag det i samma inlägg tom? haha, jag är expert på att få killar att lägga benen på ryggen och springa så fort de bara kanFörvånad 
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2012-10-06 23:49:53 följande:

Nä, inte i samma inlägg...jag la på lite för att få det att låta bättre/värre
    Men det var ett par inlägg senare.

Nä, klart jag inte kan veta om jag bräcker James Dean men man får ha lite självinsikt...haha, James Dean är trots allt en ikon endast pga sitt utseende och sin tidiga död.
    Men det gör mig inget, jag tror på mig själv även om JD skulle vara lite snyggare, jag är säkert smartare, charmigare och kan som sagt känslobiten...

Du får lägga en svart rand över ögonen och inboxa bilden så ska jag ge dig en ärlig bedömning om du kan använda bilden i din ålder eller om du blir patetisk hahaha
    Hahaha, vore rätt intressant att få din ärliga bedömningGlad men jag är inte det minsta orolig över att den bilden skulle vara patetisk trots min ålderFlört

Hade min JD inte varit snygg, smart, charmig rolig och en massa massa mer så hade jag lagt ner honom för länge sen. Känslobiten har jag sett skymtar av så vet att han besitter även det även om det går riktigt trög på den fronten. 

Tilläggas ska dock att av vad du skriver här så verkar du vara en toppenkilleGlad  
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2012-10-06 23:55:08 följande:

Ok, nätpsykologen är här:

Dr. Ruth (minns ni henne?) in da house!

Varför tror du att du får männen att springa?
    Skulle kunna skriva en hel uppsats om det, haha. Svårt att beskriva kortfattatObestämd Jag är expert på att häva ur mig plumpa kommentarer vid fel tillfälle. Jag är oftast väldigt rak med vad jag vill, orkar inte spela spel vill jag träffa en kille igen så säger jag det. Jag jagar gärna. Flera av mina killkompisar har sagt att jag inte direkt är tjejen man tar hand om, jag utstrålar nog mycket jag behöver ingen annan. 
    Jag är rätt manlig i mitt beteende. 

Helt osammanhängande blev detSkrattande 
  • Anonym (singelmorsa)
    Anonym (Noone) skrev 2012-10-07 00:05:13 följande:
    Min nätdejt som jag numer bara har kontakt med via tele ringde idag för att tala om att han inte kan prata då han tappat rösten(vilket hördes såklart) och frågade om vi kunde höras imorgon istället. Är inte det ett gott tecken? :) Han verkar vara riktigt seriös den killen, han är en kille med ambition och som vet vad han vill. Det gillar jag.
    Absolut ett gott teckenGlad
  • Anonym (singelmorsa)
    Anonym (Noone) skrev 2012-10-07 00:22:40 följande:
    Ja Gävle! :) Ja du ser, alla fina pojkar bor så långt ifrån mig… Oh James Dean lät ju trevligt! Haha
    Jag funderar faktiskt på att förflytta mig till sthlm så snart är jag kanske en i mängden ;) 
    James Dean håller du dig borta frånFlörtSkrattande
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2012-10-07 00:25:59 följande:
    Men plumpa hur? Riktigt elaka och nedvärderande? Annars får man väl tåla lite.
    Det där med att inte spela spel är skitbra. Du jagar säger du...men jagar så att killen känner sig otillräcklig? Känner han att du är en mansslukerska och kommer att krossa honom känslomässigt (manliga draget kanske?)
    Sen att inte behöva någon annan kan vara bra men det får inte bli att man drar det till sin spets så att killen känner att han i vägen
    Såklart jag inte säger elaka eller nedvärderande saker, blir bara lite fel ibland. Jag tycker det är bra att inte spela spel och att vara rak, men det skrämmer många enligt min erfarenhet. Nej jag tror inte att nån kille jag dejtat känt sig varken otillräcklig eller som om jag skulle krossa honom, men det där med mansslukerska passar nog in och då kanske jag utstrålar även tidigare nämnda saker, jag vet inte. 

Jag är rätt svår, träffar jag en kille som det går för lätt med som hör av sig stup i kvarten och verkligen visar att han vill ha mig och är sådär på så tröttnar jag väldigt fort. Jag behöver få kämpa lite, jobba lite på killen för att bygga upp den där braiga känsan. Därmed inte sagt att jag ligger på som en igel och hör av mig hela tiden snarare ganska sällan. 

Men kommer jag väl över dejtstadiet och är i ett förhållande så är jag mer "normal" i mitt sätt.  
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2012-10-07 00:51:57 följande:

Haha...så du gillar inte spel men om killen är för rak är han körd
    Du är dessutom en mansslukerska och hör dessutom av dig sällan...haha, ett riktigt kap!!!

Nu var jag elak...sorry

(tror du tål det men säg till annars)
    Jag tål detGlad
    Visst låter jag som ett riktigt kap, undra varför jag är singelFlört

Killen får gärna vara rak men inte ringa ner mig eller vilja träffas varje ledig minut. Och det där med att jag hör av mig sällan menade jag just att jag varken ringer eller messar som en tok, men hör killen av sig så svarar jag naturligtvis. De killar jag fallit för de här åren som singel är de jag fått jobba hårt på. Hur det har gått är väl rätt uppenbartFlört 
    Kan tänkas bottna i att jag innerst inne inte vill träffa någon seriöst än, då jag endast faller för de killar som jag vet att det med största sannolikhet inte kommer att leda någonstans. Eller så är det bara så att jag inte träffat på rätt herre än. 
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2012-10-07 00:51:57 följande:

Haha...så du gillar inte spel men om killen är för rak är han körd
    Du är dessutom en mansslukerska och hör dessutom av dig sällan...haha, ett riktigt kap!!!

Nu var jag elak...sorry

(tror du tål det men säg till annars)
    Måste tillägga en sakGlad
    Just den här jargongen som du har är något jag gillar, nån liten pik här och där. Hårt men hjärtligt, sånt är vad jag behöver för att det ska bli lite mer levande. 
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2012-10-07 01:13:20 följande:

Ja, du säger att det funkar när du får jobba hårt men det gör det ju egentligen inte heller.
    Sen är det svårt att säga vad som är vad av  med den informationen, haha.

Kan vara som du säger, att du innerst inne kanske inte vill ha en relation och därför sätter upp barriärer.
    Vad som funkar när jag får jobba hårt är att jag då faller för killen, så känslomässigt är det en hit för mig, sen att det inte leder någon vart är en annan sak. 
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!