Inlägg från: singel pappa83 |Visa alla inlägg
  • singel pappa83

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym (singelmorsa) skrev 2012-12-28 21:01:09 följande:
    När stundar bröllopet då Flört
    Satan singelmamman du har fan fler inlägg i denna tråden än någon annan, hur komemr d sig att du fortf är kvar här ? :) 
  • singel pappa83

VA?  en tjej som inte skriver att hon går på gym ???? är du for real ;) 
    skämt åsido din press verkar bra, men att du sen är en sånn som bara dras till rövhål är ju en annan sak :P
    Jag håller på å lära mig att vara ett sånt nu, då jag är för snäll och "bra" som jag är nu , för att tjejer ska tycka jag är intresant, för tråkigt nog vill inte en tjej ha en bra vettig kille , utan en idiot som dom kan ha som sitt lilla projekt.
    Mina projekt har ja i garaget, billigare och enklare så... 

• singel pappa83

11 mil kanske inte är så mycket för någon som e van vid 50 mil men får oss (city) bor är det iaf en hyfsad bit, har nu efter 29 år kommit fram till att jag inte kommer dejta någon som inte bor i samma stad som mig,( 1-3 mil max) blir för jobbigt  i längden, spec när man har barn och inte är så mobil! 

• singel pappa83
    Anonym (b) skrev 2013-01-03 09:57:24 följande:
    Vi får väl se... jag tänker inte skicka första mailet idag iaf. Han sa att han verkligen skulle försöka tänka ut ett sätt att lösa det på. Men jag vet samtidigt att ingen av oss är flyttbara... kanske lika bra att inte ens träffas då för då hinner man inte få eventuella känslor. Men jag känner att jag blev lite avtänd av det här eller vad man ska kalla det... tappade lusten. Vi skrev ju så glatt igår varför kunde han inte kläckt ut sig det tidigare? bekvämma män, antagligen ingen som passar mig då om han är sådan.
    Kan ju vara svårt å veta om du är värd "uppoffringen" innan ni lär känna varandra,  ja pratar med en underbar tjej som bor ca 12-15 mil från mig å hade så gärna velat att d skulle bli något. MEN ja vet att d inte kommer bli d då vi båda har barn, vilket är jättetråkigt då vi passar jättebra ihop, pratar  nästan hela dagarna på wf,skype.  men med facit i hand så vet ja att d blir svårt att få ihop nått, tyvärr
  • singel pappa83
    Tusse85 skrev 2013-01-03 13:00:40 följande:
    Jo, men samtidigt är jag en obotlig romantiker och med alltför mycket tjejiga tankar (ja vi tjejer tänker fööör mycket) så alltid intressant med en killes åsikter. Har haft 1-2 KKs tidigare i mitt liv men där ville den ena inte ens kyssas för att det var "för personligt" och den andra blev de stelt efter sexet...
    Men denna kille är kanske bara gosig hela tiden....

Gah, jag hatar att inte ha kontroll och veta vad han tycker och tänker.

Om din nya kk myser,gosar , kysser osv så är jag hyfsat säker på att han vill mer, å skulle d nu inte va så. så måste du tyvärr dumpa han så du kan koncentrera dig på en bättre kille för dig! 
  • singel pappa83
    Tusse85 skrev 2013-01-04 22:54:34 följande:
    Har funderat lite och insett att jag för tur med mig för mina dejter iaf. Alla som jag haft seriösa förhållanden med eller dejtat längre tid är nu gifta eller har ett sånt där puttenuttigt förhållande med någon dom träffat kort efter mig. Så otur i kärlek för mig men tur för dem.
    Haha har det exakt såhär oxå! vi MÅSTE ta en dejt tsm!  win win liksom!  ;) 
  • singel pappa83
    Ernst Hugo skrev 2013-01-05 00:06:32 följande:

Inga här mer än jag som är från skåne? Förvånad
    en skång till här, tyvärr "fel" kön ;) 
  • singel pappa83

Nu förstår ja ingenting, har snackat med en tjej ( som jag hittade här på fl)  i en vecka ungefär, vi har pratat på skype,sms,wf och i tele. har oftast pratat via wf och dom senaste dagarna har vi pratat så gott som hela dagarna.... spelat  ca 10 matcher  där vi kommit upp i d maximala antalet meddelande (500st) 
    Sen ikv så hade hon pratat med sin mamma å kommit fram till att hon måste ta tag i sitt liv osv bla bla typ. så nu ska hon inte använda sin tele eller data längre...... fattar nada. allt flöt på hur bra som helsst och allt bara klickade.  å sen poff inget mer....
    Hon säger att hon kommer höra av sig när hon kan , men jag vet redan nu att hon inte kommer göra d..

Än en gång så visar d sig att så fort ja visar min mjuka goa fina sida, så försvinner intresset.....

Back to square one!  

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!