Inlägg från: Angelven |Visa alla inlägg
  • Angelven

Ärliga nätdejtingstråden!

Papito skrev 2013-03-03 11:05:08 följande:
    Hej gott folk!

Papito kommer att gå i graven inom en snar framtid. Skål
    Kanske att jag väljer ett annat nick, kanske att jag lägger ner FL, inte bestämt ännu.

Vill passa på att tacka alla som förgyllt tråden, den har varit kul att hänga i. SkålHjärtaSkrattande

Även om jag inte tycker att den goda stämningen (som gjorde den så speciell) finns kvar, önskar jag er alla ett stort lycka till, förutsättningar borde finnas då våren får många att känna sig som brunstiga älgar Tungan uteFlört

ps. om ngn har intresse av att hålla kontakten kan den inboxa mig, så kan jag höra av mig från det nya nicket) d.s
    Lycka till i livet Papito, det var kul att snacka med dig! Du vet var jag finns om du vill snacka mera, bara att hojta till.
  • Angelven
    Kreativt kaos skrev 2013-03-05 15:51:02 följande:
    Okej, hur ska vi få upp dejtinglusten hos alla igen? Saknar er alla oxå...

Angelven, hur går det för dig? Blev det någon AW när barnen var bortresta på lovet?
    Nope

Eller, ja, jag och brorsan drog till Svejk men det var tokfullt och vi ville äta - så vi drog till Patricks - trevligt men kanske inte ett sätt att träffa någon

AW imorgon på jobbet, får se om jag kan få barnvakt. 
  • Angelven
    Anonym (hur gör man?) skrev 2013-03-07 19:00:58 följande:
    what are the odds? Plötsligt vill alla mina tre eventuella dejtingkandidater träffa mig på lördag! Jag har bokat med en....men jag vill gärna träffa de andra också...nån gång, inte på lördag då, haha. Varför är det först inget och inget och sen allt på en gång!
    ... vi är killar, vi fungerar så

först ingenting........ sedan allt på en gång Oskyldig 
  • Angelven
    modesto skrev 2013-03-08 12:57:00 följande:
    Du kan skriva till mig privat om du har lust
    Kreativt kaos skrev 2013-03-08 12:18:35 följande:
    Lite nere. Eller killen är fortfarande över förväntan men nu är de andra grejer som spelar in, vill skriva ut alla tankar men plötsligt känns allt väldigt "privat" och det känns inte alls lockande att massa anonyma ska läsa om de. För herregud, denna kille alltså..

Det där med en stängd tråd var inte aktuellt eller? Saknar öppenheten vi hade utan alla påhopp av anonyma...
    Och jag instämmer med Modesto - det är bara att skriva om det behövs - så kan hon reda
    ut "tjej"-frågorna och jag svara på "kill"-frågorna (inte för att det lär bli rätt men det
    är väl bra att bolla med någon)

• Angelven
    Kreativt kaos skrev 2013-03-10 19:09:23 följande:
    Dejt imorgon med Mr Perfekt! För ovanlighetens skull är jag skitnervös och dessutom orolig att jag ska gilla honom. Men men....
    Lugn, andas djupt....

Och använd din charm som en svetslåga på stackarn Go girl! Härligt att höra! 
  • Angelven
    Anonym (hur gör man?) skrev 2013-03-10 19:20:08 följande:
    ooook...törs man ens säga att jag varit på dejt sen kl 20 i fredags tills söndag ca kl 17?
    Cool

.... klart man törs....

Törs man säga att jag nog faktiskt spenderat en lång stund i telefon med den sista av de fyra .... Hon som jag nog trodde egentligen var väldigt mycket vad jag letar efter ...

... nu gäller det bara att hitta en datedate  
  • Angelven
    Anonym (hur gör man?) skrev 2013-03-10 19:32:44 följande:
    jaa...man hinner ju göra rätt mycket på två dygn:)

Vi hann laga mat 4 ggr, rätt bra aktivitet för att se om man funkar ihop i en praktisk situation. vi pratade en himla massa, drack vin, spelade sällskapsspel, såg på mello...och ja...lite till som ni säkert kan räkna ut:)
    Min syn på mello är skadad i grunden

...såg på mello och lite till  

Hoppas och antar att allt är alldeles underbart med dig/för dig  
  • Angelven
    Anonym (hur gör man?) skrev 2013-03-10 20:51:05 följande:
    haha, det var en mycket avspänd helg! Inga problem att fylla tiden ihop och det är ju rätt viktigt. Jodå, det är bara bra med mig men det finns lite saker som kanske gör att jag är tveksam ändå, har inget med honom att göra direkt, mer om att vi bor en bit ifrån varann  och lite sånt. Kan ta det i den privata tråden om jag blir insläppt. Har sökt medlemskap nyss:)
    Hänger på att jag blir insläppt då - har också precis sökt
  • Angelven
    Afrodita1979 skrev 2013-03-11 10:15:06 följande:
    Tusse, jag kommer adda dig på fejjan så vi kommer ha fortsätt kontakt.
    Till er andra önskar jag lycka till med dejtingen!
    Lycka till Afro - du vet hur du hittar mig
  • Angelven
    ulfsas skrev 2013-03-11 18:28:53 följande:
    Du säger bara coffe, thé or me med ett förföriskt leende, det gör alltid flygvärdinnornaOskyldig
    De har nog alltid bara sagt coffee or thé ?

... fast, så flyger jag oftast SAS och Lufthansa så  det kanske har med det hela att göra.

Hmm... kvinnor i uniform, kan det vara något ? Mitt senaste försök  med det blev ju "crash'n'burn"... 

Kanske fel uniform, får leta efter någon i vit sjuksköterskauniform istället  
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!