Ärliga nätdejtingstråden!
Sedan skriver jag med en kille som ville träffas, sa han, men han är REJÄLT seg på att svara så där känner jag att jag har god lust att lägga ned. Han vet uppenbarligen inte vad han letar efter.
En annan kille vet precis vad han letar efter, och vill ses ikväll. Tyvärr är han nog inte vad jag är ute efter då han tex feströker och jobbar som DJ. Känns som om det är mycket partyprisse där...men han verkar trevlig och jag har svårt att komma på anledningar att sitta hemma och ha tråkigt ikväll.
Kort romans skriver igen svårt att veta om han är ute efter vänskap eller mer. Han flörtar absolut, men är väldigt svår att läsa av. Finns logiska skäl till detta som jag inte går in på här (vill ej bli igenkänd) men ändå.
Och sedan (bli inte chockade nu) kikade jag in på en profil hos en kille som har två barn, och han verkar vara ett kap av rang. Skrev en jättebra pres, ser bra ut...ja det enda som misstämmer är att han är lite äldre än jag tänkt mig och sedan dessa två barnen som dessutom inte är jättesmå. Är nästan lite sugen att skriva till honom men vill verkligen inte göra något dumt....HJÄLP alltså.
Skämt åsido, varför inte - jag vet att du drömmer antagligen som en hel del andra tjejer om att bilda familj med en kille som det också är nytt för - men tänk dig hur mycket mera balanserad och mogen en man som vet vad det innebär att ha barn kan vara ?
Bara kolla att han gärna vill ha flera ... och så lycka till!