Inlägg från: Angelven |Visa alla inlägg
  • Angelven

Ärliga nätdejtingstråden!

Afrodita1979 skrev 2013-02-16 21:03:00 följande:
    Haha!
    Jag hade gärna sexat med Rolinski
    Gina, helt klart gina

Särskilt efter dansnumret - hon är väldigt söt

Man får väl sikta på att bli så som man föreställer sig att en tjej som är sådan vill ha honom  
  • Angelven
    Afrodita1979 skrev 2013-02-16 21:21:35 följande:
    Gina är grym, hon är lite av min idol. Så jävla skarp va!

Ha? Hängde inte med i sista meningen.. 
    Att försöka klura ut vad är det egentligen en vacker och framåt kvinna med en hel del humor uppskattar och letar efter
  • Angelven
    Afrodita1979 skrev 2013-02-16 21:28:06 följande:
    Bara att fråga mig ju Cool
    Jag vet Afro

Satt och spanade in Danni's frisyr på google.... Undrar om min frisör fixar det, hon är rätt duktig

• Angelven
    Rose123 skrev 2013-02-16 21:40:46 följande:
    jag röstade faktiskt på dem Och på Caroline! Hade hellre sett att hon vann, om jag måste välja...
    Håller med, hon sjunger väldigt väldigt bra - och bra texter också
  • Angelven
    Afrodita1979 skrev 2013-02-16 21:54:14 följande:

Har messat med dejten hela kvällen

Nu börjar jag till och med tänka "sexiga" tankar om honom

Han får sina kids imon så vi lär inte ses på hela veckan..    

*asgarv* Solig

.... och du säger till Tusse att han inte skall få plocka blomster första kvällen ?  

Kan förresten bara hålla med dig - när de zoomade ut Gina, vilken klänning! 
  • Angelven
    Afrodita1979 skrev 2013-02-16 22:19:36 följande:
    Hallååå, en sak att ha något i tanken, i fantasin... en helt annan grej att handla på det, capice?
    Herregud, vad jag blev hångel-sugen oxå. Det är den tiden på månaden och då brukar jag bli extra pilsk typ, haha Tror jag ska sluta skriva ikväll annars kommer väl detta förvandlas till en tråd som hör hemma i sex-kategorin Tungan ute

Å jag undrar verkligen vad Tusse gör just nu!!! Tusse, alla detaljer vill vi ha sen!!

TystOskyldig
  • Angelven
    Kreativt kaos skrev 2013-02-21 13:01:00 följande:
    Vart har Angelven tagit vägen? =/

å :(

Well, jag åker skidor med barnen i Sälen och tänker inte ett endaste på struliga försök att få till en dejt

Kram Tusse & alla ni andra också!
  • Angelven

MQ

Anonym (rainbow) skrev 2013-02-19 16:43:11 följande:
    Jag har inte skrivit något ännu. har ju liksom a.l.d.r.i.g. skrivit till någon med barn annat än för ett tack, men nej tack. HUR GÖR MAN?! haha

Nej men, ni som har barn, när,var,hur tycker ni att det är okej att man tar upp saker som har med just barnen att göra (typ hur funkar det med deras mamma, vill han ha fler barn, osv)?

...Och ni skulle inte vilja veta att jag eg. inte dejtar killar med barn, eller?

Okej lite sent svar men för mig är det helt okej att fråga med detsamma vad gäller barnen och även om man vill ha flera eller ej. Annars blir det ju väldigt lätt att man spiller en hel del tid på någon son det inte kommer fungera med. Och om hon har hårda krav på vad som gäller så är det lika bra att få korten på bordet med detsamma.
  • Angelven
    Kreativt kaos skrev 2013-02-21 21:06:36 följande:
    Låter härligt angelven! :)

Det är det fast det vore ju roligare med någon söt tjej och kanske hennes ungar också. Skidor hela dagen, sällskapspel på kvällen och så kanske lite vuxenbastu när barnen somnat
  • Angelven
    Afrodita1979 skrev 2013-02-21 21:37:11 följande:
    Åhh låter som du har det toppen!! Åk lugnt i backarna

Men brudarna då, jag måste ju impa på brudarna?

(jag åker inte lugnt och har häftklamrar nog i axeln för att bevisa det )
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!