Inlägg från: Angelven |Visa alla inlägg
  • Angelven

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym (mia) skrev 2013-02-16 14:33:00 följande:
    Okej, den här tråden börjar bli läskig nu. Det här inlägget jag nu citerar (#9780) är inte skrivet av mig, utan av nån som låtsas vara jag. Det är jag som har skrivit tidigare inlägg under namnet (mia). Jag ska i fortsättningen skriva oanonymt i tråden, så om det kommer fler märkliga inlägg av en anonym mia är det inte jag som skrivit dem.
    Well - det är ju problemet med att vara anonym.

Vi vet att anonym är tämligen schizofren - och nu verkar mia ha flera personligheter.

Anonym kan man ju vara i flera nivåer - jag är hyffsat anonym på Familjeliv (nåja, det finns  nog spår) men ändå enkelt identifierbar. 
  • Angelven
    Kreativt kaos skrev 2013-02-16 15:11:34 följande:
    Och känns nu jääävligt lockande att bli ihop med en polis kan jag lova. På Badoo så heter jag dom två första initialerna i mitt namn bara, alltså brukar killar ibland gissa vad jag heter men ingen brukar kunna spåra mig. För två dagar sedan fick jag mail av en man på 46 år och då han skrev ett väldigt långt mail så svarade jag att jag inte var intresserad men ändå önskade honom lycka till.
    Fick tillbaka ett otrevligt svar tillbaka om att jag var bortskämd och att tjejer som jag bara pissar på killar som han. Svarade tillbaka att han både är äldre än vad jag tydligt skriver att jag söker plus att han enligt badoo bor 150 km bort. Jag var alltså på bra humör så jag fortsatte vara trevlig. Fick tillbaka 3-4 mail efter varandra om hur tjejer som jag fungerar så jag blockerade honom. Inte mer med det tänkte jag.

Nu när jag kollar min facebook har jag fått mail från samma man som fortsätter skälla på mig!!! Seriöst, vad fan är det med vissa människor? Och idag var jag inte på lika bra humör som häromdagen när jag svarade på hans mail ;)
    Ärligt talat - blocka, och anmäl utan att svara på FB.
  • Angelven
    Filipis skrev 2013-02-16 16:09:34 följande:
    En Mellonörd! Herrehjälp! :P
    Han menade väl " får se när han kommer hem då"?
    Well...

Afro och Tusse är inte ensamma om att följa det

Det är ju ren lyteskomik ibland

... och ibland, så bländande vackert. Anna Bergendahl var fantastiskt, vad var det, två år sedan ? Och jag får ju erkänna att jag är svag för söta unga blondiner som sjunger svensk folkmusik Så Timotej lyssnar jag på (Det är antagligen komiskt det med...)

Får man lättare en flickvän som artist ? Ena barnet hävdar bestämt att jag borde delta med en vaggvisa jag skrivit

Och vilka snaskiga skandaler runt dejting det är bland artisterna, vad var det Eric Saade sade om Molly och Danny (det var väl han?) - att han härmar Eric i allt men är tvåa ... Han tappade en del där tycker jag. Det är väl snarare Molly som kan säga att hon hittade en pojkspoling men nu funnit en man ... (bara för att slå på samma nivå lixom
  • Angelven
    Afrodita1979 skrev 2013-02-16 18:59:28 följande:

Ja jo.. men va fan, man kan ju typ skriva, ja jag vill oxå gärna ses igen... "visst" låter sådär lite halvslappt typ... jaja ni fattar säkert vad jag menar
    Jag hade kunnat svara så - tänk på att vi grabbar skriver lite mera pang på
  • Angelven
    Afrodita1979 skrev 2013-02-16 19:08:42 följande:
    Nu ska jag till affären och handla godis och hallonsoda inför Mello. Medans Tusse paniksminkar och panikstädar inför sin dejt Cool
    Har redan hallonsoda

Godiset är uppätet...

Får väl öppna en liten flaska vin istället  
  • Angelven
    Afrodita1979 skrev 2013-02-16 20:33:06 följande:
    Han nr 5 Rolinski, e min favvo för kvällen, dels låten e bra.. men han e fin
    ... och du säger vi killar är konstiga ?!?

Svärmorsdröm trying to be a badboy ? 
  • Angelven
    Angelven skrev 2013-02-16 20:43:09 följande:
    ... och du säger vi killar är konstiga ?!?

Svärmorsdröm trying to be a badboy ? 
    Sorry - blandade ihop den med 7:an

5:an kan jag förstå Afro. 
  • Angelven
    Afrodita1979 skrev 2013-02-16 20:50:23 följande:
    Angelven - du gillade väl hon sista, med kropps-strumpan?? Tjej i din smak va?? Tungan ute
    Nah - programledartjejen däremot

Och så var förstås Carolina af Ugglas låt helt fantastisk, men jag är svag för den typen av musik - och Melissa Horn förstås...

Dumb tjejen var bara dumb tyvärr - inte tillräckligt med sorg och tryck i rösten för att klara låten tror jag. Söt dock  
  • Angelven
    Afrodita1979 skrev 2013-02-16 20:56:13 följande:

Vafan, hur mkt vin har du druckit???
    Alldeles för lite

Nah - jag tappade räkningen bara, grabbarna kroknade och behövde nattas så jag bommade en låt eller två.

Skål 
  • Angelven
    Rose123 skrev 2013-02-16 20:57:52 följande:
    Idol 2008 eller nåt sånt.

Själv hejar jag på gubbarna och Caroline!
    Gubbarna var roliga men har inte en chans.

Hade funkat fantastiskt som pinsamt pausnummer  
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!