Inlägg från: singel pappa83 |Visa alla inlägg
  • singel pappa83

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym skrev 2012-12-03 21:17:29 följande:
    Det som du skriver låter vettigt. Hur har det fungerat?
    han e ju kvar här! :P 
  • singel pappa83
    MrC skrev 2012-12-03 22:57:40 följande:
    Man lär sig snabbt vilka som är fejk och inte.
    Jo helt klart men me tanke på vad det kostar på dessa sidor så kan d va bra å veta om det är värt dom pengarna! 
  • singel pappa83
    Anonym (rainbow) skrev 2012-12-03 23:19:08 följande:
    Att låtsas vara bättre än jag är brukar jag inte göra,  men det händer att jag medvetet undviker att gå in i detalj kring vad jag gör karriärmässigt då många killar blir hotade av det. Jag vill ju att de ska gilla mig för mig och inte för vad jag gör. 
    Nu måste du ju skriva va du jobbar med ;) 
  • singel pappa83
    Flinxy skrev 2012-12-05 17:31:14 följande:

Min gjorde det iaf ;)  100 mil ToR
    JESUS :O  längsta ja åkt är iofs 40 mil men d va efter hon varit hos mig först ;) 
  • singel pappa83
    Anonym (Sugen) skrev 2012-12-05 18:57:46 följande:

Nej det har jag inte testat, vet inte om jag vill heller. Men då får jag ju prata i alla fall ;) Vad hinner man uppfatta på en speeddejting?
    Alla är ju där av samma anledning iaf!  
  • singel pappa83
    Tusse85 skrev 2012-12-06 23:46:24 följande:
    Magkänslan var rätt...eller han hörde av sig och svarade på mina sms men jag frågade rakt ut och han såg mig som en dejt eller en kk och ja, det var som en kk..... och självklart hann jag själv fastna så ont i magen även om tårarna hittils uteblivit men misstänker att det kan hända att dom kommer senare...

Nästa kille tänker jag inte ha sex med förs på dejt 121 om jag ens orkar med detta dejtande mer....(okej då, kommer leta redan på måndag igen :P) men så trött på att alla ser mig som någon dom vill ha sex med men aldrig som flickvän.....
     Tråkigt :( brukar oxå ha den (o)turen ..... 
    Men d vänder d ska du se!  
  • singel pappa83

Någon som har några dejter inplanerade ?
    Tycker det är ont om kvinnor från södra sverige i denna tråden. eller dom vågar inte skriva? 

• singel pappa83
    Anonym (33-åring) skrev 2012-12-24 23:00:07 följande:

Vilket typ av medlemskap valde du på match? Är Match bra? Vilken sida ska man välja när man ska ge sig in i djungeln igen?

Som tjej vilken som, som kille  ingen aning :P 
  • singel pappa83
    Anonym (b) skrev 2012-12-28 12:22:47 följande:
    Kul Rainbow för mig går det inte alls bra... hittar ingen jag finner intressant, och är det någon som är en smula intressant, ja då vill de ha barn. Och helst ska man ju inte ha barn sedan innan heller äh sådana är jag inte intresserade av ändå men jag förvånas att de är så många som inte tycker man ska ha barn sedan innan. Jag menar i vår ålder får man väl räkna med det?!
    Förstår inte heller det,  spec som du säger när man inte är 20 längre, 
    Nu är/har jag ju varit en ung förälder men nu när man närmar sig 30 så tycker man att tjejer i ens egen ålder, om dom inte redan har barn, att det iaf inte skadar om man sj har d, tjejer som då skyller på att man vill vara "först"   det är nog enda gången som en tjej vill ha en oerfaren kille :P  
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!