Mandarina skrev 2012-08-03 10:48:58 följande:
Shit, här gick det undan... inte för att vara sån men jag får vibbar av att han bara är ute efter sex. Men som sagt, bara min känsla. Been there done that too many times :)
Har lärt mig att man ska hålla på sig och lära känna varandra innan man hoppar bums i säng och riskerar att stå där...
Tycker det är lite märkligt att han inte kan han fungerade mobil i hela 2 veckor....låter skumt.
Förstår jag att de gått på en dejt och haft sex två gånger (el. iaf tillfällen)...verkligen snabbt.
Inget fel i det, men man ser ju inget om vad som varken var intressant med honom eller vad han tyckte var intressant med Anonym S. Det är ju det som är det viktiga om man skall avgöra om det är 'bara sex' som gäller eller inte. Eftersom det mesta verkar handla om sex (även när de sms:ar) så skulle jag nog fundera.. Men om det sexiga är varvat med att man 'klickar' på andra plan och att han tex skriver mer än sex-sms till henne så behöver det ju inte vara en kk relation han är ute efter.
Tycker det brukar vara ganska lätt att känna själv iof. Man märker väl snabbt om ngn är intresserad av mig som person och att man 'klickar' på många plan och liksom bara 'passar ihop'.
Behöver man ställa sig frågan är det nog inte rätt brukar jag tänka.