Inlägg från: Anonym (33-åring) |Visa alla inlägg
  • Anonym (33-åring)

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym skrev 2013-03-25 20:14:28 följande:
    kan jag hoppa in?
    jag har nät dejtat en del.
    tycker inte det har klaffat direkt.
    så jag lade av all nät dejting. orkade inte med det.
    då började en kille skriva till mig på facebook.
    han kom hit, o det slog gnistror med en gång.
    har aldrig känt så med nån med en gång faktiskt!
    han e sååå snygg!
    och det pirrar i mig. han vill träffas igen! fan vad glad jag e!! :) 
    Ja, det kan du göra, men snälla välj ett tillfälligt nick så att man vet vilken anonym som skriver vad.
  • Anonym (33-åring)
    pyjamastrollet skrev 2013-04-02 21:50:02 följande:

Har förövrigt också tagit avstånd från mys i min pres. Får ändå mail som innehåller "när du träffar rätt kommer du äälska att mysa..."

Du tror inte att det är just för att du tar avstånd från mys som de skriver så? För du menar att du på något vis i din pres skriver nått om det, eller?
  • Anonym (33-åring)

Hmm.... undrar om man kanske ska göra comeback i den här tråden, det var ett tag sen jag läste/skrev här. Många nya? Många gamla kvar?

• Anonym (33-åring)
    Angelven skrev 2013-05-14 21:58:37 följande:
    Gammal och gammal - varit här ett litet tag men inte jättelänge

Dig räknar jag till de gamla :)
  • Anonym (33-åring)
    Beya skrev 2013-05-15 08:46:39 följande:

Jag hänger kvar men skriver inte här så ofta längre hur har det gått för dig då?

Hej B, kul att se dig igen! Solig

Jag la ner i ungefär veva som att jag slutade hänga här. Fast det hade inget samband egentligen, jag bara råkade tröttna på båda grejerna samtidigt. För 10-14 dagar sen fick jag för mig att göra ett sista ryck på Match innan mitt abonnemang där gick ut, så jag tittade igenom de som hade skrivit till mig och svarade de som verkade lite intressanta samt gjorde en sökning och skrev till de intressanta jag hittade. Ledde till att jag bokat en fika med en kille imorgon och att jag mailar lite med en till, den senare mest i vänskapssyfte (vilket han också sagt är ok).

Du då?    
  • Anonym (33-åring)
    dilog skrev 2013-05-14 23:46:01 följande:
    Fundera ett tag och undra hur ni som är anonyma här inne tänker när man inte kan kontakta er. Känns inte riktigt ärligt för att vara i denna tråd. jag är inte bitter men fundera ändå.

Mitt syfte med att hänga här har inte varit att hitta folk att dejta, utan att ha några att diskutera dejting med. Eftersom jag vill kunna berätta lite om dejterna vill jag vara anonym. Dessutom vill jag inte att det jag säger här ska kopplas ihop med min profil och vad jag skriver i andra trådar.
  • Anonym (33-åring)
    Beya skrev 2013-05-15 20:39:56 följande:
    Vad skoj! ja ibland är en paus välförtjänt och nyttigt låter spännande med dejt imorgon!

Jo jag har faktiskt träffat en kille på HP( som jag haft lite fördomar om så det är lite ironiskt) var inne och slötittade lite bara så får jag syn på en riktigt snygging.  Vågade inte ens skriva till honom men som tur är skrev han till mig jag hade precis tänkt ta en paus för jag var så trött på det..nu har vi träffats i en månad 

Oj, kul! Jag blir avis Tungan ute
  • Anonym (33-åring)
    dilog skrev 2013-05-15 22:29:38 följande:

då fattar jag:)

Bra! Syftet med tråden är ju inte att dejta utan att prata om dejting =)
  • Anonym (33-åring)
    Anonym (singelmorsa) skrev 2013-05-16 13:39:44 följande:
    Jag är tydligen på ett ifrågasättande humör idag så ta det med en klacksparkFlört men hör det specifikt till kategorin oerfarna dejtare det där med att de tror att man är ett par för att man dejtat tre gånger? Jag klassar det mer som personlighet och tidigare erfarenheter. 

Personligen anser jag att man är ett par när man dejtat ett tag och vet att man vill satsa på varandra och det tar för mig långt tid. Då vill jag veta att det är en person jag vill involvera i mitt barns liv och än har jag inte hittat den personen. 

Innebär det att du träffar andra den perioden eller att du bara inte är säker på att det är seriöst?
  • Anonym (33-åring)
    jessie01 skrev 2013-05-18 03:28:02 följande:
    okej! då e jag inte konstig som chattar med flera samtidigt då?   för ingen har ju lovat nåt? men svårt det där....

Nej, du är inte konstig. Ämnet har varit uppe tidigare i tråden, det var fler som gör som du. Fast de flesta höll det till att prata, inte träffa, flera samtidigt.
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!