Inlägg från: Anonym (33-åring) |Visa alla inlägg
  • Anonym (33-åring)

Ärliga nätdejtingstråden!

ander25k skrev 2013-03-11 19:35:10 följande:
    Jag har skrivit vältränad i min presentation , och jag vill gärna träffa någon som vet vad en skivstång används till Glad Men många som skriver att dom tränar 3 ggr vecka , så syns det verkligen inte på dom .
    När du säger "syns inte på dem", vad menar du då?
  • Anonym (33-åring)
    Kreativt kaos skrev 2013-03-11 19:49:25 följande:
    Min dejt blir 30 min sen, usch hatar folk som är sena!

Usch och fy! Utan att ha hört av sig med förklaring?
  • Anonym (33-åring)
    ander25k skrev 2013-03-11 20:33:01 följande:
    Lite för runda om vi säger så , och på promenader har dom inte riktigt flåset som utlovas .
    Då är jag med, tänkte att du antingen menade det eller att de inte hade välträndade (muskulösa) kroppar. Om det var det sistnämnda så hade jag opponerat mig, men int enu.
  • Anonym (33-åring)
    Papito skrev 2013-03-11 20:37:45 följande:
    Men ska du ha en träningspartner eller en kvinna att älska?
    Klart att det är pluspoäng om ni kan träna ihop men ingen katastrof om det inte går heller.

Fast det är ju precis samma som vi pratade om nyss... man ska inte skriva att man tränar tre gånger i veckan om man inte tycker att träningen är en väldigt viktig del av livet. Om man rör lite på sig ibland för att inte daga ihop totalt, så bör man forumlera det annorlunda eller inte nämna det alls. En som gillar att träna och röra på sig mycket vill väl åtminstone ibland få med sig sin partner på en rask promenad eller nått annat.
  • Anonym (33-åring)
    modesto skrev 2013-03-11 20:42:46 följande:
    Papito, är du lite rund? man brukar kanske dras till någon som är lik en själv?

Jag kan också tänka mig någon som har några kilon mer än nödvändigt, själv har jag 29-tumsjeans (midjan), så det är inte för att jag själv är stor. Däremot så tycker jag inte att utseende är det allra viktigaste när jag "väljer partner".
  • Anonym (33-åring)
    Papito skrev 2013-03-11 20:48:56 följande:
    Haha...vad är det för fråga Modesto!!!!!

Du vet väl att det är ÄRLIGA nätdejtingtråden vi hänger i Tungan ute Tycker att det var en bra fråga, vi är väl bland annat här för att ta reda på hur andra tänker inom dejtingområdet.
  • Anonym (33-åring)
    modesto skrev 2013-03-11 21:04:05 följande:
    Utseendet var mindre viktigt för mig tidigare när jag var ung och ville ha familj, nu är utseendet på plats nr.1 för mig.

Oj. Varför?
  • Anonym (33-åring)
    Papito skrev 2013-03-11 21:05:08 följande:
    Jo, klart ni har rätt i det. Menar bara att det är så svårt att hitta någon bra ändå..så om den nu inte råkar ha riktigt samma träningsflit (men ändå attraherar) då kanske man får kompromissa lite med just det önskemålet.

Men det är klart att det kan vara superviktigt, då har man all rätt i världen att kräva det och man ska givetvis inte bli lurad. Men Anders, de kanske inte lurades heller utan helt enkelt inte insåg riktigt hur bra tränad du är?

Jag tycker väl snarast att felet ligger i att de far med osanning, där trillar de bort för min del. Och det utan att jag söker en träningspartner, eftersom jag själv inte är nått träningsfreak men heller inte behöver nån som drar igång min träning.
  • Anonym (33-åring)
    Papito skrev 2013-03-11 21:12:12 följande:
    Sant..men jag har inga problem med det. Är trygg i mig själv och kan ta en sån fråga
    Målet är dock att ta mig tillbaka till okej-läge

Eftersom vi i tråden faktiskt inte känner varandra på riktigt, så är det ju inte ett sätt att säga nått elakt om dig (varför det nu skulle vara dåligt att vara lite rund...) utan en fråga för att ta reda på om ens teorier stämmer.

Vad är okej-läge för dig? 
  • Anonym (33-åring)
    modesto skrev 2013-03-11 21:15:32 följande:
    Jag har det med barn och familj övertstökat, nu vill jag bara njuta av livet, här och nu. Så tända på personen är krav nr.1, så länge det varar. Det krävs andra egenskaper för en bra familjefar och make.

Ok. Jag har helt andra preferenser, i första hand ska jag tycka det är roligt att umgås med personen ifråga. Men, självfallet har även jag utseendegrejer som jag gillar mer och andra jag gillar mindre (inte alls).
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!