Ärliga nätdejtingstråden!
De går såklart fetbort.
Sen är "jag ser bra ut enligt andra" lite rolig.. Vem skulle säga till karlstackarn att han inte ser bra ut?
Jag är här!
Jag tycker du gör rätt i att träffa killen, antingen är det rätt eller så kan du med gott samvete säga att nej, det klickar inte och fokusera framåt.
Jag har lite problem. Har nu halvstyrt upp en träff med en tredje kille, och vet inte riktigt hur jag ska göra med han jag träffade igår. Jag fick känslan av att han inte heller tyckte att det var klockren matchning, vi var lite för lika i vissa avseenden och i andra kändes det som om vi drog åt heeelt olika håll. Det var även han som avrundade och ingen av oss har hört av sig idag. han sa i och för sig i går att han ville ses igen, men så säger väl alla? Jag fick även känslan av att han träffar fler men jag kanske är ute och cyklar där...Vet som inte riktigt hur jag ska tänka här, borde jag höra av mig och säga tack men nej tack, eller ska jag träffa olika killar tills jag hittar något som känns intressant och då avveckla övriga?
Haha, måste bara berätta. En person går in på min sida och skriver sedan "Hej" och inget mer. Jag känner att jag inte riktigt orkar och bestämmer mig för att inte svara. Nu har han skrivit igen, "Hi" och inget mer. Och så finns det killar som gnäller över att vi tjejer får så många mail! Jag skulle med glädje slippa alla dessa ickemail! 90 procent av allt jag får är opersonligt, ointressant, oinsatt.