Inlägg från: singel pappa83 |Visa alla inlägg
  • singel pappa83

Ärliga nätdejtingstråden!

Tänker aldrig ha en bild på min son på en dejting sida, förstår inte poängen, jag smyger inte med att jag har barn, tvärt om. Skriver det först så folk som inte är intreserade kan kila vidare! 
    Jag har ju en bil oxå, ska den oxå va med på bild? ;)  om jag nu är stolt över den dvs! 

• singel pappa83

Har fixat barnvakt så man kan gå ut en sväng imorn, har ev en dejt som ja ska träffa i stan oxå, wish me luck!

• singel pappa83
    NooneBird skrev 2012-12-01 17:46:06 följande:
    Skulle ni våga gå på en impulsdejt med någon från samma stad som ni inte sett bild på?
    Nej inte utan bild, i dagens samhälle vem har inte en kamera hemma? 
  • singel pappa83
    Flinxy skrev 2012-12-02 15:15:01 följande:
    Ni får det att låta så enkelt. Jag tycker det är riktigt jobbigt att vara den som ska ta första kontakten efter lite strul. Han sov här i helgen och vi hade supermysigt ( låg aldrig). Jag e ju grymt dålig på det här med dejting o sånt jag känner jag så hur tycker ni man lägger upp det smidigast? :)
    Ni tjejer behöver ju liksom inte göra lite mycket som vi killar, räcker med att du ger han rätt blickar så löser det nog sig ska du se ;) 
  • singel pappa83
    MrC skrev 2012-12-02 18:00:18 följande:

Om ni syftar på att få ligga så är det fel. Alla får ligga om de vill, jag är ett bevis på detta.
    Problemet för mig är att jag bara får ligga med de som bara vill ligga, jag vill mera.
    Men, vafan. Vill de bara ligga så säg det då för fan så jag slipper blanda in känslor! haha
    Haha känner igen det där! 

Men ni tjejer som tycker att det är svårt för er, va har hänt med ert kvinnliga sinne ;) 
    Ni brukar ha rätt lätt för att se/tyda oss killar.
    Vågar chansa och säga att om en tjej går fram å frågar en kille om en dejt så kommer ni lyckas minst 10 ggr mer än oss killar ;)  
  • singel pappa83
    Tusse85 skrev 2012-12-03 00:13:23 följande:
    iiiiih, börjar hoppas lite att killen faktiskt inte ser mig som en kk....
    ska hem till honom för första gången imorgon och skrev att det är ju egentligen min tur att ta med en flaska vin men då jag ska köra efter får han dricka den själv isf...då skrev han att jag får sova över om jag vill vare sig jag dricker vin eller inte..... då kan han ju inte se mig som en kk va?? *ler lite fånigt*
    Herregud vad jag hoppas....fått sån jäkla känsla när de gäller denna kille...
    Kan tyvärr inte heller säga att bara för han vill att du ska sova över så vill han mer, har fått det för mig att killar oftare vill att tjejen sover över än tvärtom,
    Men vi håller ju tummarna för att det inte är så, det är ju rätt lätt för dig att på något sätt påpeka att det inte "bara" är sex du är ute efter. då förstår han ;)  
  • singel pappa83
    Anonym (Tabula) skrev 2012-12-03 13:55:39 följande:

Jovisst. Men inte innan man känner varandra. Vet inte hur många gånger jag förlorat potentiella pojkvänner bara för att jag envisats med att vara "mig själv" för tidigt. Är man neggo, aggro, gapig så får man dämpa sig tills den andra känner en tillräckligt bra för att se att de goda sidorna väger över och det är värt att testa. Det är min erfarenhet i alla fall.  

Håller helt med, d där med att vara sig själv är väll bra till en viss gräns. Visst ska man visa sin "rätta" sida, men ärligt hur många av er tjejer vaknar med håret uppsatt,sminket på och bh/korsetten redan sitter på. 
    När man dejtar försöker man ju visa sina bra sidor utan dom dåliga, tror inte det är många som berättar att dom är dåliga me att .tex. sätta ner toa sitsen, lägga kläder här å var, dricker ur mjölk kartongen  osv ...
  • singel pappa83

Hur många här inne är med på någon av dom större betal dejting sidorna ? som match,firstdate osv ? 
    Är det värt pengarna ?
    Känns som dom gratis sidor som finns där finns lite väl många fejk profiler osv..

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!