Anonym (33-åring) skrev 2013-05-26 21:33:32 följande:
Tänk på att det är min högst personliga åsikt, jag garanterar inte att andra funkar som jag
Men jag föredrar meddelanden där
* nånting visar på att killen läst min profil
* han berättar någonting om sig, som inte står i hans profil
* det finns något att besvara, som inte är "läget?" och inte en stor svår fråga typ "Hur är din drömkille?"
Dessutom ska meddelandet sakna sliskiga "komplimanger" och helst inte avslutas med puss/kram (det kan komma senare, när man mailat ett tag). Men artig som jag är så svarar jag på det mesta som består av mer än tre ord och inte innehåller några otrevligheter
Nä, men just det med vad tjejen har skrivit är skitsvårt att knyta an till, för de flesta presentationer innehåller mest bara flosker. "Här är en glad och trevlig tjej som saknar honom". Testa att säga motsatsen om dig själv.... Jag har vevat igång en hel del tjejer utan någon egentlig presentation med just den frågan, men det är ju att båda ska bjuda till så att säga. Det där att få en människa att berätta om sig är mycket enklare om de skriver något eller har ett foto med någon spännande bakgrund eller vad som helst man kan ställa en fråga om.