Inlägg från: Anonym (33-åring) |Visa alla inlägg
  • Anonym (33-åring)

Ärliga nätdejtingstråden!

Afrodita1979 skrev 2013-02-10 19:50:13 följande:

Naj naj, du ses inte som anonym. No worry

Skrattande

Eftersom "alla" andra tjejer rapporterar om att det går bra just nu, får jag väl rapportera att jag och min blev-ingen-dejt-i-fredags-kille pratar vidare på Match. Ska bli kul att se om han tar initiativ eller inte om en ny dag för dejt Flört 
  • Anonym (33-åring)
    Anonym (singelmorsa) skrev 2013-02-10 21:48:58 följande:
    Mycket kloka ord! Jag tror också på att är en kille intresserad så visar han det. Sen att jag inte alltid lever som jag lär är en helt annan femma men tur man lär av sina misstagGlad

Jag hoppas att om en människa är intresserad, så visar den det =)
  • Anonym (33-åring)
    Afrodita1979 skrev 2013-02-10 22:25:23 följande:

Word.

Nu har "min" loggat in på sidan och läst mitt medd och önskar mig Gonatt och trevlig start på veckan. Han ger ett svalt intryck... får inga direkta braiga känslor men vet inte om det bara är hjärnspöken eller vad.

Men hur som, för tidigt att säga.. vi får se vad veckan har att utvisa

Så länge chattar jag på med andra      

Om han haft en jobbig dag är det kanske inte så konstigt om han är lite "sval". Tycker inte du ska dra några slutsatser av det ännu, ge det lite tid.
  • Anonym (33-åring)
    Angelven skrev 2013-02-10 22:59:31 följande:
    Uppsala är trevligt - om jag nu bara vore 10 år yngre så ...

Bodde inte du i Sthlm?
  • Anonym (33-åring)
    Afrodita1979 skrev 2013-02-12 15:12:08 följande:
    33-åringen: Är det den killen som du försökt få till dejt med sista tiden??

Jupp Flört
    NooneBird skrev 2013-02-12 15:13:21 följande:
    33-åring, Trevligt!
    Ja, det hoppas jag =) 
  • Anonym (33-åring)
    NooneBird skrev 2013-02-12 15:51:55 följande:
    Väntar med spänning på rapport senare

Jag väntar också med spänning. Lite pirrig ju, det var länge sen! Hoppas på att det är ett gott tecken Tungan ute
  • Anonym (33-åring)
    Afrodita1979 skrev 2013-02-12 18:02:08 följande:

Spännande ju!! Du får berätta sen när du kommer hem!

Hemma igen... Jag får tyvärr lov att göra er andra "ytliga" sällskap. Jag har ändå varit ihop med (sen gymnasiet) skåningar, en dalslänning, en östgöte och en inlandsnorrlänning, alltså trodde jag att jag inte hade något emot dialekter. Men... när denne kille öppnade munnen, kändes det direkt att "hmm, det här är inte min grej". Riktig smålänska. Suck, jag som knappt inte hade hittat några fel medan vi skrev Rynkar på näsan Förutom dialekten hade vi trevligt, samtalet flöt på hela tiden, han bjöd på maten trots att jag hade plånboken uppe och vi gillar/ogillar många lika saker. På minusfronten (utöver dialekten) finns att han är lite "för långsam" som person (jag gillar med "rappa" människor) samt lite att utseendet inte riktigt hör till min favorittyp (men utseende är inte det viktigaste för mig). Men... dialekten...

Tänker inte ge upp än, finns fler plus än minus, så hör han av sig så fortsätter jag att prata. Fast nu behöver han visa sin initiativförmåga ordentligt, för saknas den så kommer jag inte stå ut med sävligheten och pratet tyvärr. 
  • Anonym (33-åring)
    Afrodita1979 skrev 2013-02-12 22:01:39 följande:
    Men hallååå eller!! Han var ju inte alls ful ju...tvärtom! phew! Cool

Såg ju riktigt bra ut ju. Varför har han satt upp dom mupp-korten kan man ju undra,där han inte alls såg ok ut...  

Fortsättning följer... Skrattande  

För att slippa bli vald för utseendet? Angående foto vs verklighet på min dejt, får jag tyvärr säga att fotot vann...
  • Anonym (33-åring)

Men blä! Nu känner jag för att ge upp. Om inte ens den som verkar väldigt bra när vi skriver till varandra känns bra när vi ses, hur ska jag då någonsin lyckas träffa nån?  Gråter

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!