Inlägg från: Anonym (33-åring) |Visa alla inlägg
  • Anonym (33-åring)

Ärliga nätdejtingstråden!

ander25k skrev 2013-02-03 17:58:51 följande:
    Uj , det är nog svårt att veta , jag går på känslan helt enkelt , och det har varit 3 -4 dejten .

Det tycker jag låter ganska vettigt. Själv skulle jag ställa mig väldigt frågande till om det kom upp tidigare, om det handlar om sånna saker som prevemtivmedelsanvändning.
  • Anonym (33-åring)
    Afrodita1979 skrev 2013-02-04 19:58:50 följande:

Ja alltså det där med jackan, e ju sånt där märke som alla fjortisar gillar och coola typer som är "inne". Inte min stil alls, och är så anti det. Det märket eller jackan signlarera grejer jag inte känner mig hemma med, därav jag stör mig på jackan.

Jag tycker att det är skillnad om han har köpt jackan för att "den är så cool" eller om han har köpt den för att "den ser skön ut och jag tycker färgen passar mig".
  • Anonym (33-åring)
    Afrodita1979 skrev 2013-02-04 20:13:26 följande:

Jo det e sant men han pratade om massa andra "inne"-grejer... körde hela den jargongen och det är inte riktigt min grej. Men eg är det skitsam, han var helt enkelt inte det min typ

Då tycker jag att din åsikt låter mindre ytligt än jag tyckte den gjorde från början. Men som du själv sa för några inlägg sen, det blir lite projecering, man plockar fram några detaljer och så låter det ytligare än det egentligen är.
  • Anonym (33-åring)
    Afrodita1979 skrev 2013-02-04 20:34:42 följande:
    Uppskattar iallafall att du tycker jag verkar mindre ytlig än från första början, det tolkar jag som positivt. Uppskattar oxå att du säger det  

Det var inte riktigt det jag sa. Jag sa att jag tycker att uttalandet "han hade en CG-jacka, det gillar jag inte" (du skrev inte så, men jag orkar inte gå tillbaka för att citera korrekt) var lite ytligt och att du nu har förklarat att eg var det hela "skrytstilen" du inte gillade, vilket är (tycker jag) ett mycket mindre ytligt uttalande.

Men, jag har inte sagt att jag tyckt du var ytlig  
  • Anonym (33-åring)
    Afrodita1979 skrev 2013-02-04 21:03:05 följande:
    Nej jag vet att du inte har sagt det.. asch, nu känner jag mig missförstådd igen Obestämd
    Skitsam, hur som - jag tolkade det de precis som du skrev i detta senaste inlägget  

Nej, gör inte det, jag ville bara försäkra mig om att inte JAG blev missförstådd Cool

Jag fick för övrigt svar igår från han som sa att han skulle höra av sig i lördags. Å idag har han också skrivit. Undrans om det kanske börjar bli dags för en liten dejt...
  • Anonym (33-åring)
    Afrodita1979 skrev 2013-02-04 20:58:10 följande:

Tänkte höra, någon som vet någon annan bra gratis-site? Känner att jag behöver lite ombyte. Hänger ju på hp men hade velat testa något nytt. Förslag någon?

Nån i tråden tipsade mig om Spraydate för nån vecka sen. 10 gratismeddelanden om dagen.
  • Anonym (33-åring)
    Afrodita1979 skrev 2013-02-04 21:47:50 följande:

Spraydate? Shit, finns den sidan fortfarande?? Den var väl typ poppis för 10 årsedan eller nåt... trodde dom lagt ner för längesen.

Tydligen inte. Men jag är tyvärr inte så väldigt imponerad, varken av sidan eller folket jag hittills pratat med.
    Afrodita1979 skrev 2013-02-04 21:41:16 följande:
    Ja just ja, det läste jag något om

Spännande! 

Jag gjorde slag i saken och frågade om vi skulle ses. Antar att jag får svar imorgon kväll, rapporterar när jag vet Skrattande
  • Anonym (33-åring)
    Anonym skrev 2013-02-05 14:31:58 följande:
    Jo, jag menade bara att det är lite lustigt att något du verkligen avskyr kan någon annan föredra. Men det är väl det som är charmen lite, att det finns ett lock till varje gryta (förhoppningsvis ) Afro it is!

Hela den här tråden är ett stort bevis på att en föredrar det en annan avskyr, det tycker jag att man ser i nästan varje fråga vi tar upp.
  • Anonym (33-åring)

Det vore väldigt trevligt att veta om det är en Anonym eller arton olika Anonym som skriver i tråden. Lättare att förstå sammanhanget om man vet om det är samma som skriver igen eller inte. Så om ni tycker det är okej, sätt gärna nån liten symbol så att vi kan skilja er åt. Glad

• Anonym (33-åring)
    Angelven skrev 2013-02-05 21:18:14 följande:
    Det finns bara en anonym och hum är schizofren ... (tänker undvika hen-ordet, annars får man väl bara en massa  påhopp pga av det )

Annars är "den" kanske ett passande ord Glad

Nu har vi bokat dejt! Dvs jag och han som jag kallade kille2 för nån vecka sen, känns super! Skrattande  
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!