Papito skrev 2013-03-10 22:43:33 följande:
...sådär...så länge kunde jag vara i tråden innan första piken kom. Jag vet inte Afro, jag förklarar i god ton att det inte är något personligt, att det finns flera som jag är skyldig ett svar..men du börjar ändå bråka med mig på en gång. Du läser in alldeles för mycket i allt jag gör och inte gör. Jag vet inte vad det är för människor du stött på tidigare i ditt liv men du måste ha haft en väldig otur om du ser allt i svart och vitt. I ärlighetens namn vet jag inte vad det är jag gjort så himla dumt mot dig.
Första gången du blev sur på mig var när du flirtade med mig och jag inte förstod att du menade allvar, det kom som en blixt från klar himmel, vi hade aldrig pratat eller någonting och plötsligt var du jätteintresserad. Jag trodde att du skojade med mig och jag körde på med den flirtiga skämtsamma jargongen som jag haft i över ett halvår i tråden (utan att någon missförstått mig) när du sen blev sur och jag insåg att du menade allvar bad jag om ursäkt. Kalla mig korkad för den gången..men elak? Nej!
Sen inboxade vi lite och flirtade, ja det gjorde vi men jag var fortfarande tydlig med att jag dejtade en tjej och inte ville dubbelspela, vilket du sa dig respektera...men ändå blev du sur på mig.
Därefter hade du fixat någon dejt med en kille som verkade jättebra, jag försökte vara snäll och stöttande och önskade dig lycka till...det ska gudarna veta att det var en miss utan dess like...jag vet som sagt inte vilka erfarenheter du har men i min värld ville jag bara vara snäll. Jag hade ju själv valt att dejta vidare med den andra tjejen, då tänkte jag att det schyssta var att stötta dig så att även du skulle hitta någon bra. Det kanske låter märkligt för dig men jag unnade dig faktiskt att träffa någon bra kille. Men som sagt, det fick jag snabbt klart för mig att det var fel agerat...återigen bad jag om ursäkt för min stora fadäs och totala avsaknad av takt och ton.
Därefter bad du mig att inte kommentera dina inlägg eller höra av mig till dig, att vi inte skulle pika varandra eller ens kommentera saker om varandra i tråden....och när jag gjorde som du ville, fick jag på moppe för att jag inte svarade.
Den här gången hade jag tänkt svara dig men har helt enkelt inte prioriterat FL tillräckligt och därmed inte haft tid.
Ja, jag ska avregga mig men det har inget med tråden att göra, det finns andra anledningar till det.
Sist men inte minst...är jag ganska övertygad om att du innerst inne tror att det är jag som är den anonyma som pikat dig då och då..men vet du vad?
Surprise!!! Det är det inte!!!
Jag har ryggrad nog att säga vad jag tycker och har jag något jag vill säga dig gör jag det med mitt riktiga nick, jag är ingen person som gömmer mig bakom anonymitet för att slänga skit på någon.
Dessutom försöker jag att inte slänga skit överhuvudtaget, jag har varit aktiv i den här tråden i snart ett år och inte haft några som helst problem med att folk missförstått mig eller känt sig illa behandlade av mig. Jag har heller inte haft problem med att folk blivit lurade att tro att jag är en trevligare person än vad jag egentligen är.
Vet du varför?
Därför att jag faktiskt är en rätt bra person! Visst fan har jag brister som alla andra, tusentals har jag...men jag är ingen gris, jag är en bra person och jag har varit mig själv i tråden, inte spelat någon roll eller försökt lura folk.
Det här hör egentligen inte hemma här men jag känner att det räcker med dina pikar och antydanden nu. Du har ingen rätt att solka ner mitt namn pga rena gissningar från din sida.
Du verkar vara extremt lättkränkt men det kan inte jag lastas för.
Jag kommer inte att kommentera dig i något endaste inlägg till (vilket jag inte gjort sen du bad mig om det) och förväntar mig att du beter dig likadant. Har du behov av att få ur dig din ilska eller ditt missnöje mot mig kan du inboxa. Du är en smart tjej och jag förväntar mig att du ser att det här är mellan dig och mig och antingen tar vi det privat eller inte alls....men snacka inte ner mig offentligt, den skiten tar jag inte!
ps. jag kan t.o.m. tänka mig att sluta fred med dig, jag anser fortfarande att du helt enkelt misstolkat mig totalt...men du får göra som du vill. d.s.
men fy så elakt att hänga ut afro79 som du gör,, med ditt inlägg och allt du skriver om henne här i tråden i detalj och lämnar massa information.