• Papito

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym (singelmorsa) skrev 2012-09-07 12:56:29 följande:
    Jag tycker du kommer med kloka funderingar som jag tar åt mig avGlad
    Men vill tillägga att jag spelar inget spel med killen, fan jag vet inte ens hur spelar spel. Killen vet vart jag står så om han väljer att blotta sig så vet han att han inte får kalla handen så att säga.
    Men det är en komplex situation och ja jag tror att han är osäker, inte på mig men på vad han vill med mig. 

Så jag har två val antingen lägga ner direkt eller bara ta det lugnt och ha is i magen och se vart det hamnar. För väljer jag det tredje alternativet att säga vad jag vill så är risken stor att han känner sig pressad att behöva ta ställning till vad han vill direkt och därmed väljer att avsluta. 

Säger ju att jag är ett kap...
  • Papito
    Anonym (b) skrev 2012-09-07 13:38:46 följande:

Återigen: Mycket snack och lite hockey

Haha, så länge jag inte går på en dejt kan ingen motbevisa mig och jag kan leva i den villfarelsen
  • Papito
    Anonym (singelmorsa) skrev 2012-09-07 13:43:49 följande:
    Ja du säger ju detFlört
    For the record så är även jag ett kapFlört

Så mycket kap kan du inte vara...killen tvekar ju...
  • Papito
    Johnny Mnemonic skrev 2012-09-07 13:40:18 följande:
    Hur mycket ved kan ett papito kap kapa om ett papito kap kan kapa ved?

Haha, JM, det är sånt här som gör att chicksen drar...det är du och Loket Olsson..
  • Papito
    Johnny Mnemonic skrev 2012-09-07 14:00:18 följande:
    Papito, knivigt problem du gafflar om

Du försöker charma en göteborgare med ordvitsar...det förstår du väl att du är körd
  • Papito
    Anonym (singelmorsa) skrev 2012-09-07 17:04:38 följande:
    Ouch, den satt där den skulleFlört
    Men bara för att just han kanske inte tycker att jag är ett kap så innebär det ju inte att jag inte är det, det enda det betyder är att han måste ha dålig smak och dålig människokännedom Flört

Det handlar inte om hur stora ord man använder....det handlar om HUR man använder dem  
  • Papito
    Anonym (singelmorsa) skrev 2012-09-08 22:42:42 följande:
    Hmm, kanske är trött nu men förstår inte din poäng?Obestämd

Haha, fanns ingen..det var mer ett skämt, lite flirtigt...om du tänker dig andra  sammanhang som har med dejting, storlek och teknik att göra..

Shit, får nog börja dejta snart, mina skämt blir sämre och sämre...ringrostig eller bara gammal...

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!