Inlägg från: Anonym (singelmorsa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (singelmorsa)

Ärliga nätdejtingstråden!

ander25k skrev 2013-05-16 08:55:43 följande:
    Har lyckats dejta dom som har varit singel länge utan att ha dejtat ,där kan det gå galet ......
    Vad är det som går galet då? Vad är det som gör skillnad? 
  • Anonym (singelmorsa)

Det  är onekligen intressant det här med dejting. 
    Har man dejtat mycket så är man kräsen och letar alltid efter något bättre. Har man dejtat lite eller inget alls så är det inte heller bra.
    Hur man än gör har man röven bak.

Jag har varit singel i många år, jag har dejtat mycket i perioder i andra inte alls.
    Från att ha gått från ett långt förhållande har jag gått till att bli den eviga singeln. Vad det beror på har säkert många orsaker men där den största är att det  inte än känts rätt från båda sidor samtidigt.

Undra vilket fack jag placeras i? de hopplösas fack? eller kanske i facket att när det händer då sker det blixtar och magiska underFlörtSkrattandeCool

• Anonym (singelmorsa)
    ander25k skrev 2013-05-16 12:52:43 följande:
    Att få dom att förstå att man inte blir ett par för man har dejtat 3 gånger och har haft 4+2 , det krävs mer än så , och jag brukar vara övertydlig skulle jag vilja säga på den biten .
    Jag är tydligen på ett ifrågasättande humör idag så ta det med en klacksparkFlört men hör det specifikt till kategorin oerfarna dejtare det där med att de tror att man är ett par för att man dejtat tre gånger? Jag klassar det mer som personlighet och tidigare erfarenheter. 

Personligen anser jag att man är ett par när man dejtat ett tag och vet att man vill satsa på varandra och det tar för mig långt tid. Då vill jag veta att det är en person jag vill involvera i mitt barns liv och än har jag inte hittat den personen. 
  • Anonym (singelmorsa)
    ander25k skrev 2013-05-16 13:48:08 följande:
    Dom jag har träffat på , av oerfarna dejtare , och vana dejtare
    Du är väl helt enkelt så fantastisk att de bra känner wowFlört
  • Anonym (singelmorsa)
    ander25k skrev 2013-05-16 14:44:24 följande:
    Om jag så väl vore , då skulle jag nog inte vara singel Flört
    Du har ju uppenbarligen i vart fall varit en magnet för vissa Flört seså, sug nu åt dig Glad
  • Anonym (singelmorsa)
    Anonym (33-åring) skrev 2013-05-16 20:36:13 följande:

Innebär det att du träffar andra den perioden eller att du bara inte är säker på att det är seriöst?
    Det innebär bara att jag inte är säker på att det är seriöst, inte att jag dejtar andra.  
  • Anonym (singelmorsa)
    Anonym (33-åring) skrev 2013-05-22 21:56:46 följande:

Undrar vad reaktionen blir om man svara "Ja, gärna, när?"...
    Den hade lätt blivit: när?;) 
  • Anonym (singelmorsa)
    Hotrod skrev 2013-08-04 09:36:34 följande:
    Så sant...har inte massa tatueringar o Depalma kläder....men snygg bil har jag och skruva det kan jag...
    Jag vet att jag inte tillför något i positiv bemärkelse nu men jag kan inte låta bli att skriva ändå.. 
    Alla är olika och man kan inte dra alla över en kam men, aldrig mer att jag blir tillsammans med en kille med ett stort bilintresse. Allt detta mekande med sin egna bil, med att fixa alla vänners bilar och tävlingar hit och dit.

Ett intresse är bra men det får inte uppta i stort sätt all ens lediga tid. Vad ville jag ha sagt med detta nu då? Ingen aning men kanske att bilintresset kan avskräcka en del tjejer så var tydlig med att du även kan prioritera annat Glad
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2014-01-07 23:03:05 följande:
    Träna också, du glömde träna!

Vi måste vara världens mest beresta, modemedvetna och vältränade land
    Papito min käre vän! Glad
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2014-01-08 21:37:44 följande:
    Haha....vad gör du här???
    Du är ju ringmärkt
    Äsch jag bara läser lite Glad
    Ringmärkt är väl att ta i men osingel det är jag allt Glad
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2014-01-08 22:27:00 följande:
    Gå nu inte och sabba detta när du äntligen hittat ett vettigt offer
    Jag har inga som helst planer på att sabba nåt Glad 
    Det känns verkligen som att jag hittat rätt. Innan när jag dejtat någon kille i ett par månader så har jag fått panik och känt ett behov av att vara själv men så känner jag inte alls nu. 

Vi umgås nästan varje dag när jag inte har min son hemma och när han är hemma så hörs vi varje dag och ses nån gång den veckan. 

Han är så fin så det är inte klokt! Glad

Hur går det för dig då? Har du någon dam på g tro? 
  • Anonym (singelmorsa)

dilog skrev 2014-04-02 22:12:10 följande:
    nu har man varit singel i 3 år. varit med på en dejtsajt i över 8 månader. Hat träffat några men aldrig kommit så långt att det har blitt nått. alla har sagt ungefär det samma. Du är fin snäll go på alla vis men jag passar inte dig.
    Vad fan har jag för fel som gör att kvinnor inte passar mig?
    Jag var singel i 6 år och dejtade under flera av de åren utan att det ledde längre än till ett par månaders dejtande. Föll jag för killarna så föll de inte för mig och vice versa. 

Nu är jag sedan ett halvår tillbaka tillsammans med världens underbaraste kille och efter allt mitt nätdejtande så så träffade jag honom på krogen. Så ge inte upp, din tid kommer! 
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!