Inlägg från: Anonym (33-åring) |Visa alla inlägg
  • Anonym (33-åring)

Ärliga nätdejtingstråden!

Papito skrev 2012-12-28 21:33:21 följande:
    Jag????
    Näääääääääääääääääääääääääääääääääääää!!!
    Kan jag aaaaaaaaaaaaaaaaaldrig tänka mig

Jaha, så du är paxad nu singelmorsan?
    GRATTIS!!!

Du ser (b)...det rullar på...olika snabbt men det rullar på. 

Nä, 15% av en tråd är ju faktiskt inte speciellt mycket Drömmer
  • Anonym (33-åring)
    Papito skrev 2012-12-29 12:51:35 följande:
    15%.....tack för den

Men visst, du är inte helt ute och cyklar och jag fattar piken... Glad

...till mitt försvar har jag trappat ner rejält..men jag fattar...ska sluta babbla  Tyst 

Du får babbla hur mycket du vill för min del. Men du gjorde ett sånt ssnyggt upplägg så jag var bara tvungen Tungan ute
  • Anonym (33-åring)
    singel pappa83 skrev 2012-12-29 17:13:34 följande:
    Som tjej på dejting sida behöver du ju bara maila så har du halva inne ( inte bokstavligen)  ;) 

Kanske om man mailar dig, men det är inte så generellt.
  • Anonym (33-åring)
    Tusse85 skrev 2012-12-29 17:56:45 följande:
    "En tjej med blandade dialekter på 27 år. På dagarna jobbar jag och träffar vännerna. Är en väldigt social tjej som trivs med mycket folk omkring mig och som älskar att skratta och få andra att skratta, envis på gott och ont, älskar att skapa saker (vilket jag även gör i mitt yrke), väldigt ärlig, rolig om man får påpeka de själv (men tror andra håller med :) och väldigt familjekär och står min familj väldigt nära. Har även väldigt dåligt tålamod som nog inte är min bästa egenskap ;o)

Och hör och häpna, men jag är ganska smart trots min hårfärg ;) Gillar att diskutera de mesta förutom politik och sport (det intresserar mig inte helt enkelt bara) och tycker de är viktigt med egen åsikt. Sällan blyg och har lätt att prata med de flesta människor. "

och grejen är ju att jag är ärlig om vad jag vill, vad jag söker osv... men nåt går ändå fel....

Det där var en av de längre meningarna jag sett tror jag. =) 
  • Anonym (33-åring)
    Tusse85 skrev 2012-12-29 19:09:46 följande:
    hahahaha, aldrig tänkt på de, man blir blind för sin egen text! Ska genast fixas ;)

Vilket intryck vill du ge med texten? Det var några till språkliga grejer som man kan rätta till om man tycker att sånt är viktigt.
  • Anonym (33-åring)

Sitter här och tänkte gå med på nån ny dejtingsajt, men jag kommer inte på några... vilka finns? Har varit på MP och HP tidigare, vill byta till nån ny.

• Anonym (33-åring)
    Anonym (b) skrev 2012-12-29 20:03:49 följande:

zoosk är det den på fb? och hur fungerar det egentiligen, syns det för alla på fb då att man är med där?

Jag är med i match.com så jag tycker ni ska pallra er dit     

Är match.com och matchaffinity samma sak eller?
  • Anonym (33-åring)
    Anonym (b) skrev 2012-12-29 21:44:05 följande:

Nej men det är en tjänst som de har....

Mysko, för jag började fylla i medlemsansökan hos Match.com, men var sen plötsligt medlem på matchaffinity och kommer inte in på match.com med det inlogget.
  • Anonym (33-åring)
    Anonym (b) skrev 2012-12-29 21:57:43 följande:
    33-åring: Ja det var skumt! du har inte råkat fylla  i att det är där du vill vara med...det är väl ännu dyrare har jag för mig?      

Jag vet inte vad jag gjorde...

Har du fått nått erbjudande om bättre pris än 149kr/mån (halvår)? 
  • Anonym (33-åring)
    Anonym (b) skrev 2012-12-29 22:10:31 följande:
    Jag har bara för 3 månader men betalar 139kr... det tog ett tag innan jag fick det erbjudandet. 

*rullar tummarna några dagar och väntar på bättre erbjudanden*

På match fanns det ju faktiskt en hel del killar som låter trevliga i sina profiler och ser trevliga ut... har tittat på ett antal sajter ikväll, match verkar klart bäst i utbud =) 
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!