Inlägg från: Anonym (singelmorsa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (singelmorsa)

Ärliga nätdejtingstråden!

Foreverlove skrev 2012-08-31 14:09:39 följande:
    Men jag tror faktiskt "wowet" kan ta några dejter på sig. Ja inte tio kanske..men..
    Jag tror också på att "wowet" kan ta tid på sig men jag tror att det är svårare att vänta in det just när man nätdejtar. Träffar man någon via jobb eller vänner och man lär känna någon på helt andra premisser så kan den där känslan komma som en blixt från klar himmel, men vid nätdejting så går man snarare och bara väntar på att den känslan ska komma och vill kanske gärna tvinga fram den just för att man trivs med personen ifråga. 
    Jag tycker absolut att man kan ge en person några dejter för att se om han växer men känner man ingen attraktion eller nån känsla efter två tre dejter så nä så lägger jag ner iaf.  
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2012-08-31 18:05:40 följande:

Nu tycker jag egentligen inte att man ska "nöja" sig med någon som saknar "det" men jag håller i grunden med morsan att det kan vara svårare att lämna wow vid nätdejting. Det är lite som att bli kliad på ryggen eller armen, gör man det själv kittlar det inte alls lika skönt som när någon annan gör det. Kroppen är helt enkelt förberedd. När man nätdejtar är mäta där just av den specifika anledningen och t.om. söker wow, funkar oftast inte.
    Tolkade du mitt inlägg som att jag tycker man ska "nöja" sig? För det menade jag verkligen inte. 
    Känner jag inte att personen har "det" för mig så är jag inte intresserad. Sen kan jag absolut ge det ett par dejter för att man inte alltid känner wow på en gång men känna wow det vill jag allt göraGlad 
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2012-09-01 02:25:46 följande:

Nä, det var riktat till (b). Apropå hennes dilemma men jag skojade mest.

Dig kritiserar jag sparsamt, är ju paxad av dig
    Papito skrev 2012-09-01 02:28:19 följande:

Att jag citerade dig berodde på att jag höll med om ditt inlägg
    Alltid trevligt att få medhåll men tilläggas ska att jag tål kritik så tar inte bort paxet för den sakens skullFlört

• Anonym (singelmorsa)
    Anonym (b) skrev 2012-09-03 21:46:27 följande:
    Haha, det där om lasagnen? nej fy absolut inte Jag skrev precis som det är: att jag känner mer och mer att jag nog inte är redo för ett förhållande. Sen att jag tyvärr inte känner lika starkt som han verkar göra och därför vill jag inte slösa med hans tid när jag är så velig.

Han tog det ändå relativt bra, han tyckte det var bra att jag var så ärlig. 
    Ärlighet varar längstGlad
    Bättre för motparten att veta att det är dött lopp än att jag och hoppas helt i onödan. Uppskattar det enormt själv, visst att man blir dissad men hellre det som sagt. 
  • Anonym (singelmorsa)

Jag är 79:a 
    En alldeles ypperlig årgångFlört 

• Anonym (singelmorsa)
    Anonym (33-åring) skrev 2012-09-05 21:59:18 följande:

Den bästa!
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2012-09-05 22:29:45 följande:
    Många 79:or ser jag.
    Vad sägs om en deal?

Kan vi inte enas om att män från 74 och kvinnor från 79 är bästa årgångarna?
    Hehe, du tycker det vaSkrattandeFlört
  • Anonym (singelmorsa)

Jag har en liten fråga till herrarna i tråden. Om ni har sex med en tjej som ni inte har känslor för ligger ni då kvar och kysser, pratar och myser med tjejen ifråga efteråt då och avslutar med kyssar vid dörren innan ni går? Eller drar ni snarare så fort sexet är avklarat så att säga? 

Denna fråga har diskuterats en del i mitt umgänge det sista och det vi kommit fram till är att som tjej om man enbart är intresserad av sexet så ligger man inte kvar och myser men gillar man killen så vill man fortsätta med prat och kyssar. Det blir på något konstigt sätt  mer intimt då. 

Så vad säger ni grabbar?  

• Anonym (singelmorsa)

JM: tack för ditt svarGlad

• Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2012-09-06 21:51:59 följande:

Öhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!

Du kan ju inte dejta loss och ha massor av kk:s och meningslöst sex när du paxat mig! Haha, "en kompis", din svikare

Nåja, som svar på din fråga så vet jag inte riktigt då kk inte riktigt är (eller har varit iaf, kanske får omvärdera nu, hehe) min grej och jag inte haft tillfälligt sex på ett bra tag. Men jag kan kyssa, smeka och prata efteråt. Har jag inte tänkt försöka mig på en fortsättning kysser jag nog inte i dörren men så länge vi är kvar i sängen, i anslutning till sexet kan jag nog mysa, smeka och kyssas.

Han är nog på morsan

Men å andra sidan känner man sig nästan som en pensionär när man inte tycker att kk är ens grej, alla verkar tycka att det är det ultimata.
    Hahaha, du dejtar ju inte alls så det känns ju lite som en dead endFlört
    En massa kk´s, in my dreams att jag har. Men jo det finns en kille som jag tycker om men blir inte klok på om det är besvarat eller ej. De få gånger vi setts känns det riktigt riktigt bra men sen är han usel på att höra av sig efteråt. Får mixade signaler kan man säga. Har vänner som har ungefär samma scenarier med sina dejter. 

Hade killen i stort sett gått efter att sexet var avklarat så hade man ju fattat att han bara vill ha just sex. Men när man ligger kvar och myser och pratar om livet och kysser varandra massor, kramar och kyssar varann hej då vid dörren så känns det ju som att det finns något mer. 

Men så är vi ju tjejer som diskuterat frågan och vi verkar ju tänka samma så därför vill jag ha en mans perspektiv i frågan. 

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!