Ärliga nätdejtingstråden!
Haha d va ju synd ;) verkar dock ha samma "tur" när det gäller tjejer så du är inte ensam! brukar ha rätt stor otur med mina tjejer, men men nån gång hittar man väll rätt...
Haha d va ju synd ;) verkar dock ha samma "tur" när det gäller tjejer så du är inte ensam! brukar ha rätt stor otur med mina tjejer, men men nån gång hittar man väll rätt...
Har nu varit inne på Sd och Hp i lite mer än en vecka, har redan tröttnat. alltid samma folk som är inne, dom enda mailen man får är från tjejer som bor 50 mil bort som är tvärt imot vad man söker...
Får köpa ett nytt tvspel och spendera kvällarna på ist ;)
Hade iofs ingen "dejt" igår men va ute med vänner och roade mig, bowling,airhockey m.m
Träffade en tjejkompis syster där å vi pratade å skämtade hela kvällen och allt kändes rätt bra, att hon dessutom va väldigt vacker gjorde ju inte saken sämre.
Dock slutade det med att vi kom in på en klubb, betalade 120 kr i inträde och en drink till henne och mig -150 kr till sen dansade vi i 5 min tills hon skulle på "toa" men ist smet ut bakom mig när hon trodde att ja inte såg.....
Förstörde min kväll då vi pratat rätt mycket å d kändes bra å att hon sedan bara smiter så.. hallå vi e inte 15 längre hon kunde väll bara sagt att hon inte va intreserad liksom.
Men men det är min tur med tjejer, i do know how to pick em , om man säger så....
Man märker idag att man inte e 18 längre.... man hade iaf kul igår :P och vädret passar ju in på hur man mår så..
Snart kommer sonen hem och då blir det julskyltning :)
Tyckte bara d va sjukt lågt att bara ta en drink å dra efter att man pratat å umgåtts i 4-5h