Inlägg från: Anonym (singelmorsa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (singelmorsa)

Ärliga nätdejtingstråden!

Afrodite79 skrev 2013-01-19 23:04:11 följande:
    Ja absolut kan jag göra det Brukar vänta in killen dock då jag gillar att få vara lite uppvaktad. Men absolut så kan jag oxå höra av mig Ex på dejtingsidorna så kan jag vara den som tar första kontakten många gånger, jag flritar med dom som tilltalar mig
    Vad tänkte du på annars?  
    Tänkte mest bara att om jag varit på en dejt med en kille och jag inte hör av honom så ser jag till att höra av mig. Orkar inte gå att vänta på att han ska vara den som hör av sig först, har jag trevligt och vill ses igen så ser jag till att han får veta det också. 
  • Anonym (singelmorsa)

Jag har ju som några av er vet dejtat en hel del genom åren. En kille bestämde jag träff med utanför Liseberg, det var strax innan jul. Vi gick där bland alla lampor och granar. Vi bestämde oss för att åka upp i Lisebergstornet och var nästan själva. Högst upp så kysste han mig Glad efter det stannade vi i varje hörn och hånglade Tungan ute
    Det slutade med att han följde med mig hem och vi lämnade knappt sängen på flera dagar! 

• Anonym (singelmorsa)
    Afrodite79 skrev 2013-01-19 23:27:21 följande:
    Du kör oxå lite "Tusse-style" ser jag
    Haha, måhända att vi har en del gemensamtSkrattande
  • Anonym (singelmorsa)

Bjuder på en till dejthistoria Skrattande
    Mailade med en kille på HP som på korten såg bra ut och mailen var otroligt roliga och charmiga, kändes som en bra kille. Så vi bokade in en promenad-dejt dagen efter. 
    Han såg inte alls ut som på korten och under hela promenaden så pratade han nedvärderande om sig själv och antydde flera gånger att jag absolut inte kunde tycka att han var en kille för mig. 
    Träffade inte honom fler gånger.
    En av mina mindre bra dejter.  

• Anonym (singelmorsa)

Märks det att jag är sysslolös för tillfället? Skrattande
    En sista då! 
    En kille jag mailat med ville bjuda ut mig på middag. Jag är inte särskilt förtjust i att gå ut och äta på första dejten, kan lätt bli krystat med fel kille och så måste man sitta kvar middagen ut. Men vi hade roligt och när vi var klara så följde han mig till bussen där vi avslutade med en jäkligt bra kyss. 
    När jag satt på bussen så fick jag ett sms där han skrev något i stil med att: allt börjar med en kyss för att sen följas av hångel och hångel leder till sex.
    Andra dejten sågs vi hemma hos mig och vi hånglade som bara den och kände lite på varandra. Jag var sugen som satan men när det var som mest hett så sa han att nu är det dags för mig att åka hem.

På tredje dejten hade vi sex och den spänningen som hade byggts upp var rätt fantastisk. Så ibland är det allt bra att vänta och längta och bygga upp lite spänning. 

• Anonym (singelmorsa)
    Afrodite79 skrev 2013-01-19 23:45:59 följande:
    Haha, lugnt - du underhåller ju mig

Märker att du dejtat en del  
    Alltid trevligt att kunna underhålla någon Glad
    Jo det har blivit en del dejter som sagt. De flesta har varit trevliga även om det inte lett någonstans. Alltid kul att träffa nya människor!
  • Anonym (singelmorsa)
    Tusse85 skrev 2013-01-19 23:58:49 följande:
    Klart jag tar de rätt, har humor ;)

Är kvar.. eller ja nästan iaf, kvar hemma iaf ;) Och att vara singel och hemma en lördagkväll var lite intressant oxå för kan meddela att efter jag reste mig från soffan har jag rensat avloppet i handfaten och i duschen, skurat hela handfatet och hela duschen, kört igång en tvättmaskin och ska nu ge mig på det andra badrummet.... borde kanske vara hemma fler lördagar ;) haha

Och insett oxå att min fd KK är skum. Han frågade vad jag gjort i helgen och då skrev jag att jag var på bio igår och ikväll skulle jag vara hemma och ta de lugnt. Fick tillbaka "Vem va du på bio med igår då? Blev det nåt åka av sen lr? ;)" .... asså jag brukar tycka jag är nyfiken av mig men jag skulle seriöst aldrig fråga någon sådär rakt på! Och de vet vi ju att är de något inte ens jag kan göra eller säga så är de illa :P Och kontrollbehov av att veta om jag legat med någon! *arg*
    Svarade att jag åkte till IKEA i torsdags och köpte en bokhylla... konstigt nog fick jag inget svar på det Drömmer hihi

Haha, om jag hade haft den relationen som ni har haft så hade jag lätt kunnat skriva så som han skrev. Men så är jag inte som alla andra heller. Cool
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2013-01-20 00:59:13 följande:
    Yeah right!!!
    Jag som trodde det var du och jag Flört
  • Anonym (singelmorsa)
    KungligtSnygg skrev 2013-01-20 13:04:14 följande:
    Mitt ex, jag då var det jag som hörde av mig först. Vi var tillsammans i två år. Han blev mer och mer elak och han bedrog mig och ljög för mig, och hävdade att jag är ful och vidrig på alla tänkbara sätt och skickade sina vänner att säga vidriga saker till mig flera månader efter vi gjort slut. Jag var helt knäckt och blev sjukskriven under ett halvår. När jag var ledsen över detta och berättade vad som hänt för en vän, sade hon att han aldrig har tyckt om mig och aldrig tyckt jag är vacker, eftersom det var jag, inte han, som tog den första kontakten. Hon sade att om han varit intresserad hade han tagit den första kontakten. Att män måste få jaga, annars kommer de aldrig respektera dig. Att han var med mig i två år bara för att en man aldrig tackar nej till sex, med precis vem som helst. 

Vad säger ni om det?   
    Skitsnack säger jag. Ingen är väl tillsammans med någon i två år om man inte är intresserad? 
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2013-01-20 14:09:00 följande:
    Jo..men jag ville förtydliga, jag tolkade det som att de flesta skulle våga (kan ha tolkat fel) och jag är inte så säker på det. Har många kompisar som aldrig skulle våga blotta sig...har två som aldrig haft en relation där de själva tagit första steget. De är så rädda för att få nobben..haha, så umgås de med  mig som är lite av en kamikazepilot
    Jag skulle vilja se dig in action nån gång Skrattande
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!