Ärliga nätdejtingstråden!
Men om han bor 2 mil från Arlanda är det lite svårslaget...
Jag tror att jag läste det i aftonbladet. det kom 2 män samtidigt till flygplatsen i Thailand för att möta sitt livs kärlek. Det visade att de skrev med samma tjej.
Ett litet bidrag från mig då för att hålla tråden levande. Jag brukar gå på promenad varje natt/kväll. När jag är nästan hemma ser jag en man med en jättestor hund. Han hejar och frågar om jag vill låna hans mössa, jag är tydligen blött i håret, det regnar. Så frågar han var jag tänker göra på kvällen, det startas ett litet samtal. Han känner mig, det är inte första gången folk känner mig och jag känner inte dem :) Han säger att han brukar se mig ibland på natten när han kommer hem från jobbet med sin bil. Det hela avslutas att han tar mig i handen och det ser ut som att han tänker pussa mig. Jag säger vad tänker du göra nu? Han säger "jag känner att jag har något i ögat, kan du titta?" Jag skrattar och önskar honom god natt. Han frågar om jag har lust att gå lite mer men jag säger att jag har saker att göra. En fin avslappnad raggningsförsök i naturen.