Inlägg från: modesto |Visa alla inlägg
  • modesto

Ärliga nätdejtingstråden!

Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-10-30 13:34:16 följande:
    Eller Skavsta/Nyköping. 
    Men om han bor 2 mil från Arlanda är det lite svårslaget... 
    att träffa någon som bor i Malmö, Göteborg eller Umeå är nog inte lättare om man bor t ex i Stockholm, ibland kan utlandet vara "närmare" än hemma
  • modesto
    Anonym (b) skrev 2012-10-31 16:37:07 följande:
    Sitter här på golvet i flyttkaoset, och äter hämtmat...trött som tusan och har en känsla av att "nu orkar jag inte mer". Det är i sådana här stunder jag verkligen känner att jag saknar en man. En man som håller om mig och säger att allt kommer att ordna sig och som tar hand om mig *drömmer*
    eller också tjatar på dig att du ska också göra det och det och det, "det är väl inte svårt". När man är ensam bestämmer man sin egen takt.
  • modesto
    ulfsas skrev 2012-11-01 07:21:36 följande:
    Det skall kunna kännas enkelt och naturligt att kunna ses. Annars blir det för sällan och det skulle rinna ut i sanden. Barn vv och mitt jobb gör att jag inte skulle ge mig in på long distance relationer.
    Därtill är jag oflyttbar.

Har fått ett stort antal förfrågningar från oerhört vackra, blonda och unga kvinnor som bor långt borta. Det skulle inte spela någon roll sa de, bara jag skickar pengar...märkligt vad många blondiner det bor i Nigeria. Trodde det låg i Afrika?!!?
    Det kan inte vara på HP, de har ingenting sånt.
    När jag dejtade för 3-4 år sen testade jag olika sajter. En tror jag hette "dateacougar" eller något liknande. Snygga unga killar, mest från USA och det verkar som med pengar. De sa alltid att avståndet är inget problem, de kunde säga "Jag kommer imorgon!!!"  Intressant om de vekligen skulle komma. men jag var inte redo att träffa vekliga människor då, speciellt om de skulle bo hos mig några dagar.
  • modesto
    ulfsas skrev 2012-11-01 15:08:57 följande:
    Nej, dessa damer är från rena spammejl. Att någon orkar hålla på måste ju betyda att de lurar någon då och då.

Jag tror att jag läste det i aftonbladet. det kom 2 män samtidigt till flygplatsen i Thailand för att möta sitt livs kärlek. Det visade att de skrev med samma tjej.

• modesto
    Baginbox skrev 2012-11-01 15:35:25 följande:
    På MP kryllar det av snygga 32-åriga tjejer som gått på folkhögskola, röker och snusar men skriver på knagglig googlesvenska. HP är rent från sånt. Hade besök hemma av en som skulle regga sig på HP men det spärrades omedelbart för att det såg ut som om jag hade två konton... De är väldigt alerta där.
    jag har aldrig sett en tjej som snusar, finns det sådana?
  • modesto
    ulfsas skrev 2012-11-01 19:01:25 följande:
    HAHA, har hört om många fler som kom för att träffa en tjej...5-6 stycken med blommor och allt. 

Det finns massor av snusande tjejer. Mest påssnus då.

det var kanske 5-6, jag minns inte exakt
  • modesto

Ett litet bidrag från mig då för att hålla tråden levande. Jag brukar gå på promenad varje natt/kväll. När jag är nästan hemma ser jag en man med en jättestor hund. Han hejar och frågar om jag vill låna hans mössa, jag är tydligen blött i håret, det regnar. Så frågar han var jag tänker göra på kvällen, det startas ett litet samtal. Han känner mig, det är inte första gången folk känner mig och jag känner inte dem :) Han säger att han brukar se mig ibland på natten när han kommer hem från jobbet med sin bil.  Det hela avslutas att han tar mig i handen och det ser ut som att han tänker pussa mig. Jag säger vad tänker du göra nu? Han säger "jag känner att jag har något i ögat, kan du titta?" Jag skrattar och önskar honom god natt. Han frågar om jag har lust att gå lite mer men jag säger att jag har saker att göra. En fin avslappnad raggningsförsök i naturen.Glad

• modesto
    Anonym (singelmorsa) skrev 2012-11-02 21:51:43 följande:
    Det var ett tappert försök av honom iaf, kunde ju gått hem Glad
    det kändes gulligt, inte påträngande, lite kul
  • modesto
    Anonym (b) skrev 2012-11-02 21:52:26 följande:
    Vad modig du är Modesto! dels hade jag aldrig våga ut och gå när det är kväll/natt och jag hade blivit livrädd för en man som betedde sig som honom... så olika man kan se på saker och tingGlad
    Jag bor i en liten by på landet, här händer det ingenting farligt. jag älskar natten, jag brukade gå även på farligare ställen och försök har inte alltid så fina. Det är någon slags beroende att gå på natten för mig. När det gäller att vara rädd, jag brukar inte vara rädd för någon, då utsöndrar man någonslags rädsla/offer feromoner. jag klarar av en man, det är svårare med ett gäng. om jag såg ett gäng killar skulle jag gå omväg.
  • modesto
    Papito skrev 2012-11-02 21:52:48 följande:
    Ja...fast lite halvvarning också..han vet att du går där varje natt och försöker få dig i säng det första han gör. Var försiktig!

Det naturliga hade varit att kontakta dig på dagtid och kanske inte att gå på på det sättet. 
    när vi pratade visade det sig att vi har en gemensam vän, hon är någonslags bypolis. Jag tror inte ett dugg att han är farlig, men om jag skulle låta honom pussa mig skulle folk skvallra bakom ryggen på mig.  Jag försöker hålla distansen mellan bymän och mig själv.
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!