Inlägg från: Anonym (singelmorsa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (singelmorsa)

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym (hur gör man?) skrev 2013-01-16 22:02:34 följande:
    det är inget fast förhållande...och han var väldigt tveksam, nästan förvirrad om han skulle träffa henne eller mig:) ...men jag misstänker att det ev går ganska bra. Men är det för snabbt och desperat av mig att maila honom efter bara två veckor? Eller blir man som kille bara smickrad över det?
    Jag tycker allt du kan höra av dig till honom om inte annat för din egen skull så du kan känna att du gjort vad du kunnat. Kanske att du får ett svar du inte vill ha att det går bra med den andra dejten eller så gör det det inte men han tycker det känns dumt att höra av sig till dejt när det inte gick bra med den andre. 
    Frågar man inget får man heller inget veta.  

I helgen har jag en träff med min kk och för tillfället är jag nöjd med att jag har någon jag kan träffa ibland för sex och mys. Är inte alls sugen på ett regelrätt förhållande just nu så det passar mig rätt bra och att han är snygg som in i bänken är inte ett minus direktFlört
  • Anonym (singelmorsa)
    NooneBird skrev 2013-01-17 12:52:37 följande:
    ("hur gör man?) Bra att du gjorde det, du har ju inget att förlora på det!

Nu har jag kommit hem från min dejt, trevlig kille, snygg och lång! Lite svår att läsa så jag vet inte riktigt om det blir något mer där. Träffar honom gärna för en andra dejt i en mer avslappnad miljö. Ingen av oss har några planer för helgen och vi pratade lite löst igår kväll om att göra något i helgen om dejten fick bra.
    Fick en härlig kram iaf innan han åkte och han sa att vi skulle höras senare. Får väl se då.
    Ibland behövs det mer än en dejt för att se om där finns något. Hoppas han hör av sig då och att det lir en uppföljning! 
  • Anonym (singelmorsa)
    NooneBird skrev 2013-01-17 19:27:05 följande:
    Ärlig historia Ernst! Modigt att ställa en sån fråga, hade jag fått en sån fråga av någon jag var intresserad av hade jag blivit hemskt smickrad!
    Verkligen en fin historia men jag hade nog undrat vad det var för fel på karln Skrattande
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2013-01-17 21:32:29 följande:
    Jag har nog aldrig varit kompis först, har alltid träffat någon och blivit attraherad direkt och sen har det blivit relation.
    De flesta jag träffat har jag inte varit vän med innan. Men en av de killar jag känt starkast för var jag vän med först innan attraktionen plötsligt en dag slog till med full kraft. 
    Jag tror det är ett bra sätt att börja en relation, att gå från vänskap till kärlek.  
  • Anonym (singelmorsa)
    NooneBird skrev 2013-01-17 22:29:46 följande:
    Kanske är det så 33! Han verkar vara en vettig man av det intryck jag fick idag. Relativt nyskild (7mån) så det kanske förklarar saken.
    Vilken vändning det blev från att du trodde han inte alls var intresserad till att du ska tacka EH om det blir ni Flört
  • Anonym (singelmorsa)
    Afrodite79 skrev 2013-01-19 10:52:36 följande:
    Jaha... ja just ja, stockholms län är vä lite större än Västra götalands län... iofs så innehåller västra götaland flera orter utanför göteborg men jag har valt att bara prata med folk som bor just i Göteborg. Dels för att jag oxå har grymt svårt för dialekter, skulle typ inte vilja dejta någons om kommer från Uddevalla eller Trollhättan. De pratar så konstigt
    Ja de från trollhättan låter som riktiga bönner Skrattande
  • Anonym (singelmorsa)
    Afrodite79 skrev 2013-01-19 10:58:30 följande:
    Haha. I agree!
    Singelmorsan, du var oxå från Götet va? 
    Det stämmer bra de. 
  • Anonym (singelmorsa)

Apropå att ligga på första dejten eller inte. Träffar jag en kille som är riktigt snygg och som jag blir attraherad av och det dessutom är en grym dejt så har jag svårt att stå emot och helt ärligt varför skulle jag göra det? 
    Blir det inte någon mer träff så beror det knappast på att vi hade sex och oavsett så fick jag ju nåt skönt ut av det hela.
    Så tänker jag Glad 

• Anonym (singelmorsa)
    Afrodite79 skrev 2013-01-19 22:46:45 följande:
    Men hur skulle det kännas om säg att du vill träffa killen igen, o han inte hör av sig (alltså att ni sexat första dejten )?? Alt om du vill träffas igen och säg att ni inte haft sex första dejt? Kan du se någon skillnaden i dessa 2?

Träffar jag en kille som jag känner att jag vill träffa igen men där han inte vill träffa mig så känns det lika tråkigt oavsett om vi haft sex eller ej. Nån gång har jag tänkt att jag fick iaf en het stund tillsammans med den där snyggingenFlört
  • Anonym (singelmorsa)
    Afrodite79 skrev 2013-01-19 22:55:36 följande:
    Ok. Då är vi olika där
    Jag skulle ta det mycket hårdare om vi hade haft sex, och han sen inte hör av sig mer - än om vi hade dejtat och inte haft sex å han inte hör av sig.. då skulle jag komma över honom lättare och gå vidare.  
    En liten parentes bara, om du har en bra dejt med en kille och vill träffa honom igen hör du av dig då? Undrar bara eftersom du skriver att om killen inte hör av sig. 
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!