Inlägg från: Anonym (singelmorsa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (singelmorsa)

Ärliga nätdejtingstråden!

singel pappa83 skrev 2012-12-28 21:06:48 följande:
    Satan singelmamman du har fan fler inlägg i denna tråden än någon annan, hur komemr d sig att du fortf är kvar här ? :) 
    Jag tror allt att Papito toppar antal inlägg i denna tråden Skrattande
    Varför jag är kvar här? Trevligt att skriva i tråden helt enkelt .
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2012-12-28 21:33:21 följande:
    Jag????
    Näääääääääääääääääääääääääääääääääääää!!!
    Kan jag aaaaaaaaaaaaaaaaaldrig tänka mig

Jaha, så du är paxad nu singelmorsan?
    GRATTIS!!!

Du ser (b)...det rullar på...olika snabbt men det rullar på. 
    Som du skrev så är jag kräsen och det ena och det andra så att jag skulle vara paxad kan du ta tillbaka Flört
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2012-12-28 21:50:49 följande:
    Haha...tuffa pix för grabbarna i Götet...du ser (b)...inte lätt för oss med "Gräset-är-grönare-på-andra-sidan-brudarna" vi har här

Inte lätt att ens träffa på grönt gräs Flört
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2012-12-28 22:06:26 följande:

Bara slask...som vanligt...

Tur att att det finns några få Julstjärnor som strålar starkt  
    Ja tur är väl det! Glad
  • Anonym (singelmorsa)

Herregud så ni skriver, lär ta en hel evighet att läsa ikapp så det orkar jag bara inte. 

• Anonym (singelmorsa)
    Beya skrev 2013-01-16 17:12:24 följande:

Long time no see hur går det för dig då? du måste väl ha en del att uppdatera?
    På dejtingfronten har jag inte ett skit att uppdatera, har inte ens sett en snygg kille på länge.
    Papito skrev 2013-01-16 17:21:22 följande:

Hello Morsan!
    Allt bra med dig?
    Med mig är det super! 
  • Anonym (singelmorsa)
    Ernst Hugo skrev 2013-01-16 18:34:12 följande:
    Men med en särbo har man ändp ett gemensamt socialt liv och blir presenterad för barnen, vilket man INTE blir som KK tänker jag. Med en särbo gör man allt utom att dela adress, med en KK har man sex
    Huvudet på spiken. 
  • Anonym (singelmorsa)

Jag tycker att ha en kk är perfekt när man antingen inte vill ha ett seriöst förhållande eller bara för att ha regelbundet sex med någon om man inte är sugen på att ha ons. 
    Men tror ofta att någon ramlar kär och blir besviken i ett kk-förhållande, så det är bara att väga för och nackdelar och hittar man rätt kk så är det nog helt perfa.  

• Anonym (singelmorsa)
    modesto skrev 2013-01-16 18:59:22 följande:

det skulle passa mig, det finns ingen som jag skulle vilja presentera för min familj som är bara min vuxne son. Jag har inget intresse att vara presenterad och delta i någons sociala liv. Samtidigt skulle jag kunna vara kär, göra saker tillsammans ibland, prata och aldrig drömma att flytta ihop, och det kan vara för livet utan vare sig krav på troget eller ligga runt, utan några måsten. Men som Tusse skriver att det inte finns något hopp att de blir kära med själen i varandra, känslolöst, det tycker jag är tråkigt.

Men är det inte ganska perfekt att ha någon som man älskar som en vän och är attraherad av som man kan ha sex med ibland utan att vara kär? 
    Ernst Hugo skrev 2013-01-16 18:57:44 följande:

Det låter rätt när du skriver det, men jag vill ha MER Solig
    Vill du ha mer så passar inte kk för dig men det är allt ett bra arrangemang om man inte vill mer än så. 
  • Anonym (singelmorsa)
    Beya skrev 2013-01-16 19:16:23 följande:

Hur kan man inte bli kär i någon som man är en riktigt bra vän och dessutom är attraherad av och har galet bra sex med?! den kombinationen är allt jag begärSolig
    Jadu säg det! Har inget bra svar på den frågan då jag inte vart där själv. Tusse har nog ett bra svarGlad
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!