Inlägg från: modesto |Visa alla inlägg
  • modesto

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym (singelmorsa) skrev 2012-10-26 21:31:30 följande:
    Nej hon har bara varit ute en sväng i det härliga höstvädret Glad
    Haha, så det vet han! Jag lär inte vara hon iaf då du redan har ratat mina bilderna trots att du inte sett dem Flört
    Härliga höstvädret? var är det någonstans? jag bor 3 mil norr om Gävle. Här var det mörkt och blåst hela dagen, snön ligger kvar på vissa ställen, Nu ska jag ut på min "härliga" nattpromenad. Lycka till och hoppas att ni blir dödskära i varandra, härlig känsla.
  • modesto
    Anton Chigurh skrev 2012-10-26 21:54:11 följande:
    Jag är imponerad. På riktigt. Jag gillar dom. Mycket. Du är fan bra, modesto. Riktigt jävla bra.
    tack Anton, jag är imponerad av hur mycket mjölk du drickerFörvånad
  • modesto
    Papito skrev 2012-10-26 23:27:36 följande:
    Hur ser ni Modestos verk?
    Modesto, är det ok att man kollar? 
    Det är offentligt, klicka på min ikon
  • modesto
    FredrikAndersson skrev 2012-10-26 23:22:23 följande:
    Ja det är hon faktiskt.
    tack, nu ska alla kvinnor hata mig ännu merGladTungan ute
  • modesto
    Papito skrev 2012-10-27 01:11:53 följande:
    Får hålla med Chigge & Fritte, skitsnyggt Modesto!!!
    ja, vi ska göra den tråden till min, jag är nöjdSolig
  • modesto

Papito,
    Jag känner igen känslan att vara utbränd, sjuk, utmattad av kontakter. Det är svårt att komma ihåg vem är vem och vad man har sagt till vem, det blir bara kaos. Jag har bara varit på HP högst en vecka, brukade välja de som var bäst och kan komma till mig och sen avvaktivera mig. Annars blir man så stressad, man orkar inte göra något annat och man kan inte ge rättvisa varje person man skriver med. Jag har testat med badoo, där orkar jag inte ens en dag. Jag fattar inte hur folk orkar chatta/skriva samtidigt med flera personer.

• modesto
    Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-10-29 11:41:17 följande:
    Jag håller också med om att det är utmattande. Det tar otroligt mycket energi överlag.
    Man ska vara pigg och glad och tillgänglig och sånt i tid och otid. Och vissa vill börja prata på msn omgående, och jag har sällan den igång för då får jag inget annat gjort på kvällarna.
    Till slut orkade jag inte mer, det var därför jag valde att hoppa av från hela grejen.  
    jag brukar bara ge min email adress, jag svarar på en gång om dagen när jag vill, jag ger varken telefonnr eller msn.
    jag orkar absolut inte vara tillgänglig hela tiden
  • modesto
    modesto skrev 2012-10-29 11:45:10 följande:
    jag brukar bara ge min email adress, jag svarar på en gång om dagen när jag vill, jag ger varken telefonnr eller msn.
    jag orkar absolut inte vara tillgänglig hela tiden
    jag svarar en gång om dagen när jag orkar
  • modesto
    Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-10-29 11:41:17 följande:
    Jag håller också med om att det är utmattande. Det tar otroligt mycket energi överlag.
    Man ska vara pigg och glad och tillgänglig och sånt i tid och otid. Och vissa vill börja prata på msn omgående, och jag har sällan den igång för då får jag inget annat gjort på kvällarna.
    Till slut orkade jag inte mer, det var därför jag valde att hoppa av från hela grejen.  
    en bra sak är att inte ha en bild och söka vänskap, då blir det lugnare, sen visa bara bilden för några utvalda
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!