Inlägg från: Anonym (singelmorsa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (singelmorsa)

Ärliga nätdejtingstråden!

Papito skrev 2012-10-26 21:22:01 följande:
    (singelmorsa) dog du???

Nu vet jag vem jag VILL att du ska vara iaf..haha  
    Nej hon har bara varit ute en sväng i det härliga höstvädret Glad
    Haha, så det vet han! Jag lär inte vara hon iaf då du redan har ratat mina bilderna trots att du inte sett dem Flört
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2012-10-26 21:40:35 följande:
    Haha, ska du köra min taktik nu???
    Leka ynklig och förbisedd...haha...du kan inte besegra mig i det spelet!

Vad menar du med att jag redan ratat bilderna...att du putar menar du? Jag var bara ärlig, ta det som feedback från en bra man med bra värderingar...skippa putandet så slipper du en del av sliskomailen  
    Det min vän är ett spel jag inte vill vinna så segern är din Flört men jo det var det jag syftade på. Tack för feedbacken men bilden behåller jag, får knappt några sliskmail så det är lugnt Glad
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2012-10-26 22:02:55 följande:
    När ska du komma ut ur garderoben då?
    Den som lever får se Cool
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2012-10-26 22:36:23 följande:
    Jag lever tydligen.... Cool
    Skrattande
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2012-10-29 21:54:31 följande:
    Haha..att man aldrig lär sig!!! Glömde säga peppar peppar ta i trä!!! Demon

Nu får man pröjsa får att man är så kaxig....helt dött! Stendött! På BÅDA sajterna!
    Får dubbelkolla med supporten så att jag verkligen syns på sidan, de kan ha raderat det utan att berätta det för mig...så illa är det!

Haha, tur man har lite tilltro till sig själv, annars hade man väl deppat ihop med en Big Pack tresmak  
    Säkert en liten svacka bara snart rasslar det säkert till i inboxen ska du se!
    Kass glassmak har du också..;) 
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2012-10-29 22:34:00 följande:
    Det var den mest alldagliga glassen jag kunde komma på, föredrar Big Pack - Ischoklad, annars är favoriterna mjukglass i rån och Tip Top.

Vilka smaker ska man gilla för att vara lika cool som actionparkmorsan då?  
    Lika cool som mig är svårt att bli Flört
    Men en piggelin går alltid ner! Eller texas pecan, mmmGlad
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2012-10-29 23:04:50 följande:
    Nej, självklart!!!
    Har inga ambitioner att ens försöka närma mig din hippfaktor..menar mer så att jag vet hur jag BORDE tänka

Piggelin och Texas Pecan är bra val, det får jag ge dig....Texas...är det för att få den melankoliska stämningen när du funderar på James Dean?  
    Haha, där fick du till detSkrattande men nej så är det inte, jag har bättre saker för mig än att fundera på James Dean. 
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2012-10-29 23:31:17 följande:
    Får alltid till det

Men för en stund sen fick jag ett brev och det var den största sågningen jag varit med om, haha lite uppfriskande var det

Slår mig ner i soffan med min favoritsked och hjälper dig med glasspaketet  
    Haha, blev du sågad? Varför blev du sågad då? Drog du måhända ett skämt som inte uppskattades? Flört
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2012-10-29 23:56:08 följande:
    Morsan, har du inte lite likheter med Gudrun Schyman i din profilbild?
    Haha, va? Skrikandes
    Här sågas det hej vilt!
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2012-10-29 23:49:53 följande:
    Skrev till en rätt snygg tjej (för snygg för mig, hon var en åtta/nia och jag är väl en femma/sexa....vill gärna tro att jag är en sexa, så att jag är liiiite över medel iaf) som verkade bra men jag var rätt trött och hade redan svarat ett par andra ganska bra och kreativt...så jag var inte så inspirerad och skrev lite för slätt (fortfarande mer kreativt än en random kille men relativt grått för att vara jag)..men hade kanske inte väntat mig den sågningen. Sweet Jesus!

Haha, kunde inte göra annat än skratta, som tur är händer det inte så ofta. Det värsta innan detta är ju bara att man inte får svar.
    Men hon var lite svårtolkad för hon svarade ändå på allt och skrev ganska långt så till slut tänkte jag att det kanske inte var en sååå stor sågning utan mer på ett skämtsamt sätt...men jag tror det var en sågning  
    Hon svarade med ett lång mail men ändå sågade hon dig? MärkligtSkrattande
    Brukar du gradera in dig och tjejer i skalor? Känns inte riktigt som du. Utseendet sitter ju i betraktarens ögon vet du välSkrattande
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!