Inlägg från: modesto |Visa alla inlägg
  • modesto

Ärliga nätdejtingstråden!

isnogood, väldigt fin presentation och fina bilder.
    Jag personligen har inget tålamod att läsa långa presentationer och om jag såg en sån lång presentation av en kille skulle jag bara strunta i att läsa den.
    Den ska inte vara för kort heller, men hälften så lång kanske. Jag läste Creative Writing, och där brukade de säga "kill your darlings". man kan behöva ta bort delar som man kanske älskar men helheten vinner på det och det blir mer överskådligt. Det kommer bli mer substans, man kan fortsätta i privat mail med de som nappar

• modesto
    Isnogood skrev 2012-10-20 12:41:36 följande:
    Jo, är ävl så.

Men samtidigt, om mannen inte orkar sig igenom texten, hur fanken skall han då orka med mig...

jag älskar för övrigt pratglada personer och när folk skriver mycket i privata mail , men bara de som jag har redan valt och som jag gillar, andra ska inte slösa min tid.
  • modesto
    HäxanSurtant skrev 2012-10-20 18:50:21 följande:
     ser inte hur jag skall lyckas trycka ner någon mer individ i min ..... tillvaro och högst röriga personlighet
    redigerat, nu blir det rätt om migGlad
  • modesto
    Isnogood skrev 2012-10-21 10:35:53 följande:
    Från:                                                kalle2121                                            32 (Avstängd)                                                      (Pausad)

kan någon skicka något trotts att han är pausad och avstängd?
  • modesto
    Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-10-22 12:41:33 följande:

Men nu vet jag ju inte om jag får stanna här eller inte när jag inte är singel längre? 
    Jag är inte riktig singel heller, var inte det när jag började skriva i tråden, men jag tror att jag fick  vara här ändå. Jag minns inte riktigt om jag frågade direkt om mig eller gällde det någon annan
  • modesto
    Isnogood skrev 2012-10-22 22:27:14 följande:

Jo, att han ville att jag skulle kolla på hans bilder förstod jag nästan

Men inte faan törs man göra det Tyst

Vet ju aldrig vad som kan dyka upp där ju... Obestämd    
    du kommer inte att se något konstigt på HP, de kontrollerar alla bilder och texter noga
  • modesto
    Xmag skrev 2012-10-23 05:44:16 följande:

Vad synd? ;)
    De som önskar kan se eller visa konstiga saker i privat kommunikation?:)
  • modesto
    Papito skrev 2012-10-23 11:54:49 följande:

Innebär det att jag har svårt att träffa den rätta eller att jag är grym och kommer att hitta rätt när jag väl fattat fullt ut vad jag vill ha?
    För en del  och i vissa ålderperioder t ex när man vill stadga sig och skaffa en familj är det ganska klart från början vad de vill ha. Jag som är äldre tycker att det är extemt viktigt med min "halv" ensamhet. Jag vill inta falla i gamla mönster som fungerade då men behövs inte nu längre. Jag vill uppleva något nytt och annorlunda. Jag testar nya saker och upptäcker mig själv på vägen. De egenskaper hos en partner som var bra för mig tidigare är inte viktiga längre. Jag upptäcker vad jag vill och det är en process utan synligt slut för mig.
  • modesto
    Isnogood skrev 2012-10-23 14:35:30 följande:
    He he he, jo precis, jag håller mig påklädd, för jag vill ses som den jag är, inte en "nyttopåse" utan annat värde än som möjligtvis leksaksvärde.
    Det bästa är kanske att inte ha någon bild överhuvudtaget om man vill vara tagen på allvar som person och inte för utseendets skull , har jag fel?Har man ingen bild blir det ingen stress och få kontakter, de som tar kontakt lägger tid på att läsa presentationen, annars verkar det som att de bara tittar på bilder.
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!