Inlägg från: Anonym (singelmorsa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (singelmorsa)

Ärliga nätdejtingstråden!

Papito skrev 2012-10-25 22:41:02 följande:
    Haha, bestäm dig. Först är jag bra på att analysera dig och sen misstolkar jag dig, hur ska du ha det?

Några av misstolkningarna är lite medvetna, får kämpa mig lite på dig, du ska inte komma undan så lätt. Det är väl när du skriver saker som går att tolka olika, då väljer jag gärna det värsta för att jäklas lite  
    Ja du är bra på att analysera mig ja men kass på att ta till dig de positiva saker jag tillskriver dig. Men jo jag har märkt att du gillar att reta gallfeber på mig Skrattande
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2012-10-25 22:52:00 följande:
    Haha, möjligt.

Vilka är de positiva egenskaperna då?
    Låt höra, kan behöva lite egoboost på kvällskvisten  
    Av det du skriver här verkar du vara en smart man med härlig humor, du för intressanta resonemang, lite känslig, varm. Ja ett bra helhetspaket helt enkelt. Glad
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2012-10-25 23:12:42 följande:
    Hyfsat bra analys...men lite känslig? Haha, framstår jag som en liten cry baby menar du?
    Är känslig på så sätt att jag har bra kontakt med mina känslor, att jag inte tror att man är mindre manlig för att man vågar visa känslor...är trygg i min manlig och vågar därför visa känslor och mjuka sidor. Har stor empatisk förmåga.
    Men jag kan vara ganska envis, argumenterar bra och har temperament...så jag är ingen drömmotståndare när jag är på det humöret. Är snäll men inte mesig, vågar säga ifrån i de flesta sammanhang.
    Finns sidor som inte framkommer här, både bra och sämre
    Haha, nu gjorde du det igen Skrattande 
    Du beskriver dig själv precis så som jag uppfattar dig men du är bättre att sätta ord på det än vad jag är.

Jag har bra koll på mig själv men har blivit otroligt dålig på att sätta ord på hur jag är det sista. Men jag är en lättsam tjej som kan vara djup när jag sätter den sidan till, jag har mycket energi, jag är envis och har lätt för att sätta mig in i andras situationer och drivs mycket av att få andra människor och mig själv att utvecklas. 
  • Anonym (singelmorsa)
    modesto skrev 2012-10-26 12:30:26 följande:
    nr4. använd lite fantasi, vad skulle ni gilla att GÖRA? När man gör någonting är man mindre nervös och slipper stirra på varandra. Man behöver inte prata hela tiden och slipper obekväm tystnad.
    Man kan gå på en konstutställning, även om man inte gillar konst, modern konst är ofta kul, man kan diskutera och skratta efterår.
    ett museum efter gemensamt val.
    sightseening eller utflykt, spökvandning eller en gammal kyrkogård på natten (hag hade en massa dejter på kyrkogård)
    sporta tillsammans
    www.alltomstockholm.se/start/article3329069.a...#xtor=AD-500-[alltomstockholm]-[]-[Textlank]-[afto nbladet]-[]-[]
    osv
    Spökvandring har jag alltid velat gå på, hade varit en perfekt första dejt så hade jag kunnat hålla om killen när han blir räddSkrattande bowling eller biljard funkar det med, picknick vid havet är soft. Sporta är nog rätt roligt men känner jag mig själv så hade jag kört 110% vilket hade resulterat i att jag troligen inte skulle kunna gå på flera dagar efteråt... 
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2012-10-26 18:53:10 följande:
    Åhhh, lite tävlingsinstinkt...my kind of girl..
    Klart hon har tävlingsinstinkt! Glad
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2012-10-26 19:10:13 följande:
    Haha, du är chanslös!!!

Frågesport är jag nog världsbäst på..bara ingen som har upptäckt mig ännu
    Bowling...ojojoj...

Bordsspel? Du är körd!

Sport? Sluta nu, aj...aj...jag får ont i magen av allt skratt  
    Jag chanslös? tss skulle inte tro detFlört

Kom förresten att tänka på en grej, du är med på HP va? Inte helt omöjligt att nån av oss mailat den andre eller varandra eller vem vet vi kanske till och med har varit på dejt tillsammans, haha Skrattande
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2012-10-26 19:38:59 följande:
    Du är 79:a va?
    YesGlad
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2012-10-26 19:35:01 följande:
    Nä, jag är faktiskt inte med på HP och jag har bara dejtat två från sidan jag är med på....du var inte en av dem.

Men jag förstår att du får dejá vu-känslor av att dumpa mig.... haha, kan inte låta bli att tycka att jag är lite rolig

Du menar att det finns någon på HP med min fantastiska charm??? (och du dumpade honom också..du ser, jag har en poäng).

Hm, nu var jag inte helt ärlig..alla här babblade så mkt om HP så jag har preciiiiiis reggat ett konto..men bara för att kolla vad alla pratar om. Vad heter du där?  
    Kan inte annat än att hålla med om att du är rolig Skrattande 
    Det finnas garanterat många fantastiska män på HP men det betyder ju inte att de är fantastiska för just mig.

• Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2012-10-26 20:08:22 följande:
    Har inte lagt upp någon bild där heller

Jag har inget att dölja så..men som jag tidigare har berättat så har jag inte varit i dejtartagen, det är väl först nu jag kan tänka mig det.
    Så det har inte funnits någon anledning att orsaka kortslutning på sajten när alla vill maila mig samtidigt..

Sen kanske vissa har mer offentliga jobb än andra.... 
    Åhh, ingen bild där? Jag som är så nyfiken! Skrattande
    Försökte leta lite snabbt och det är en presentation som stämmer in på dig Flört
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2012-10-26 20:23:57 följande:
    Haha, vad ful du är!!!
    Du som inte ens kommer ur garderoben här, haha!

Men hur funkar sidan? Får man upp alla eller bara de som är online? 

Modesto: jag har inga höga krav på sidorna. De ska vara gratis (vägrar betala för kärlek, haha) och med det menar jag att det ska gå att GÖRA något på sidan, inte att man registrerar sig och sen kan man inte göra något. då är det inte gratis.
    Sen ska det vara enkelt att söka och maila, that´s it. Men jag är ju ny i den här världen och har inte så mycket att jämföra med. Mellan "min" sida och HP kan jag ju se att det är fler från Göteborg på HP.

Nu ska vi inte vara sådanaFlört 

Hp är gratis rätt igenom. Vill du se alla så gör du det vill du bara se de som är online gör du det. Sen kan man ju söka på ålder egenskaper osv. Lätt som en plätt! Får jag gissa? Ja det är klart jag fårSkrattande ditt namn där börjar på E? Har jag rätt? Glad 
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!