Ärliga nätdejtingstråden!
Nu lägger vi ner detta för alla e olika, ! ville bara diskutera lite och är inte rädd för mothugg! bara kul å veta hur andra folk tänker!
"Oftast" så lägger tjejer automatiskt in dom snälla killar i sin kompislista!
har hänt både me tjejer som varit 18-40 så d e inget som bara yngre gör! visst ALLA gör inte så men tyvärr väldigt många, har haft en del tjejkompisar å dom går alltid hem med rövhålet ist för den snälla killen som bjöd på en drink....
har ALDRIG kommit någon vart med att vara snäll/gentleman dvs hålla dörrar, hålla bord, hålla väska,låna ut telefon,tändare,cigg osv men så fort jag inte är snäll så är d lättare att prata med tjejer då 90 % inte vill ha en kille som dom kan köra med som ni vet att ni gör ute på klubben ;)
Nu är det ju ute på krogen som jag menar att det är såhär, för där har ja iaf en chans, mot på dagen då jag alltid har sonen med mig å d skrämmer dom flesta :P
Jag svarar på alla mina mail. även om dom inte är intresanta. men får man 3-4 mail i månaden så e det ju ingen stor ansträngning :P
När tycker ni att det är "ok" att börja diskutera sex med era dejter ?
Iaf för mig så är sex en väldigt stor del och om man inte är lika där så kommer inte förhållandet funka!
Pratade t.ex. med en tjej som hatade piller,stavar,ringar osv och bara ville ha sex med kondom å d hatar jag, visst har man d i början men inte sen. och då dog mitt intresse.....
Jo jag vill ju inte heller ta upp det för tidigt , dels för att då tror tjejen att man bara vill ha d, och dels för att d känns "fel"
Men samtidigt är det väldigt viktigt och om man inte är på samma spår så kommer d inte funka sen heller, träffade en tjej som va 31 och aldrig fått en orgasm på egen hand och aldrig pillade på sig sj, hennes syn va att det va killens jobb och bara nått man gjorde ibland.....