Inlägg från: Anonym (nybörjare 2) |Visa alla inlägg
  • Anonym (nybörjare 2)

Ärliga nätdejtingstråden!

fatdaddy skrev 2013-04-26 10:33:09 följande:
    Var faktiskt väldigt bra tips där. Men usch... då syns jag ju. Helt seriöst, är livrädd för det. Och jag förstår att vitsen är att jag ska bryta det. Enda där jag skulle kunna göra i nuläget är att gå till biblioteket. Men då skulle jag vandra omkring tyst bland hyllorna. Och gå till en park. Kanske... Sitta med en bok. Men jag skulle nog inte sitta länge. Skulle kännas som folk tycker man är konstig.
    titta på vad andra gör och hur de  beter sig
    det sitter faktiskt folk o läser på cafeer och i parker
    tro att de flesta är väldigt upptagna av sig själva och har inte "tid" att tycka att du är konstig
    du har fått flera bra tips
    hann du till biblan idag?
  • Anonym (nybörjare 2)
    läderfejs skrev 2013-05-19 06:20:12 följande:
    varför får bara tjejer såna förslag... orätttvist... jag vill ha mer mejl som "jag vill ha stock"... "vad har du i byxan Jan".... "får man smaka på klubban"...

asså osannolikt bra förslag det där med att fråga om man får smaka på klubban Glad
    måste testa
    nån annan tjej som kommit med såna förslag?
    tror dessvärre att killarna skulle dra öronen åt sig
    eller vad tror ni killar här i tråden?
  • Anonym (nybörjare 2)
    dilog skrev 2013-05-19 13:33:57 följande:
    På nått sätt skulle man nog det. Menar om en brud skulle skriva till mig. Hej dilog nu vill jag fan smaka din klubba så skulle min första tanke vara. Hur många andra har fått samma erbjudande innan.Ja det skulle fan sätta griller i skallen på mig helt klart.

kan inte sluta skratta
    bäst idag
    går ut i solen med ett stort leende
  • Anonym (nybörjare 2)
    dilog skrev 2013-05-19 14:01:49 följande:
    Fan har du sol? Här regnar det. Men ett gott skratt förlänger livet så njut av solskenet

jag har alltid sol Solig
  • Anonym (nybörjare 2)
    ander25k skrev 2013-06-17 17:34:42 följande:
    Har några egna stalkers , ids inte blocka dom , utan dom får fortsätta kolla , men man kan undra vad dom sysslar med .

jag tänker att de är glömska
  • Anonym (nybörjare 2)
    Anonym (Z) skrev 2013-08-11 00:06:07 följande:

Att tänka att någon går att ligga med betyder inte nödvändigtvis att man har ett ONS.

den där tanken va riktigt rolig
    "Att tänka att någon går att ligga med..."
  • Anonym (nybörjare 2)
    Anonym (tomt) skrev 2014-01-09 07:12:26 följande:
    Jag är inte bitter, men realist.

Jag har varit på ungefär 20 dejter och vet precis vilka tjejer som svarar. Men det tog mig 2-3 månader av aktivt arbete att lära mig vad som fungerar på dejtingsidor.

Krogen är 3 gånger så enkel.

Så kör man betalsidorna så är 2-3 månader ungefär tusen spänn per sida.

kanske söker du ungefär samma typ av tjejer
    det som du tror är "din typ"
    har du testat att skriva till någon ur tex ett annat åldersspann, en brunett istället för blond, andra intressen osv?
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!