Inlägg från: singel pappa83 |Visa alla inlägg
  • singel pappa83

Ärliga nätdejtingstråden!

Flinxy skrev 2012-11-16 13:15:59 följande:
    Ja, jag hade en fantastisk dejt i helgen, ja eller det var iaf min uppfattning ;) Han var precis så som jag knappt vågat hoppas. Vi bestämde att vi skullle träffas igen ( på hans initiativ) . Jag sa inget alls jag men då han sa så sa jag att jag givetvis ville träffas igen om han ville det vilket han naturligtvis ville. Så allt kändes kanon... Men nu var det 3 dagar sen jag hörde nåt ifrån honom och av mina tidigare erfarenheter betyder det att jag är tillbaka där jag började ;)
    3 dagar är ju ingenting igentligen men OM jag är intreserad av tjejen så håller ja inte på mig och "spelar" svår. vill ja höra av mig gör ja d. kanske redan dagen efter med ett kort oskyldigt sms bara för att passa bollen så att säga.

Sj så brukar ja Max ha en som jag dejtar och en bakcup, men så fort d händer nått med den första så avslutar jag  den andra. dock är det tråkigt med folk som bara låter d rinna ut i sanden ist för att bara säga nej,typ.

Tycker oxå det är lite kul med tjejers pres på dejting sidor, antingen inget alls ( hur tänker man då? )
    Eller med en krav lista på 300 saker, visst kan man ju önska sig vissa saker men att ha listor på vad man söker känns bara.... 
  • singel pappa83
    Flinxy skrev 2012-11-16 21:16:02 följande:
    Alltså vi har ju hörts av ett par ggr efteråt, men nu var det som sagt 3 dagar sedan, så på nåt vis känns det som ett sätt att låta det rinna ut i sanden. Tycker att man bara kan vara så rak att man säger som det är :)

Även om man är upptagen tar det inte många minuter att skriva ett par rader ;)
    Nej jag förstår va du menar, med dagens samhälle där alla sitter me sin ifån eller annan smartphone 24/7 så borde d inte ta flera dagar att skicka ett sms.  känns rätt främmande att man inte skulle titta på sin tele på 3 dygn, den måste ju laddas minst 3 ggr under den tiden oxå ;) 
  • singel pappa83

Flinxy -  har du inte fått svar från han än? :( 

Dags att dra igång en underbar lördag här i hbg, önskar alla lycka till med sitt dejtande idag! blir en lugn hemma kväll med sonen här! 

• singel pappa83
    MrC skrev 2012-11-18 13:34:54 följande:
    Förbannat. Min FL-dejt jag hade bokad om 3 veckor meddelade just att hon kanske måste ställa in. Hennes extrajobb behövde troligen hjälp då. Jaha, vad ska jag hitta på då?
    Shit va segt.spec när det är 3 veckor framåt, känns som d kan rinna ut i sanden rätt fort då:( 
    Om jag bestämmer en dejt så är det max en vecka framåt. annars känns d som man fastnar  där och inte kommer vidare.tyvärr :(  
  • singel pappa83
    Anonym (Tabula) skrev 2012-11-19 23:32:25 följande:

Det börjar bli lite trångt för oss, vi behöver varsitt rum. Folket är mellan 54 och 80 i huset, nej förresten, finns en 42-åring ungkarl bredvid mig, men ni vet ju hur jag är, har redan kollat upp honom och det är inget för mig om nu någon skulle få några fantasier där .
    Har det likadant där jag bor nu, jag å sonen är dom enda under 50-60 i hela huset....
    Här är iofs hyfsat lugnt men sonen tycker det är rätt tråkigt och det förstår jag! letar ny lägenhet som är närmre hans skola men svårt å få ny här i hbg... 
  • singel pappa83

Konstigt att du inte får svar när du mailar/flörtar,  jag svarar alltid på alla mail ja får, iofs bara 2-3 i månaden men ändå ;) 
    Tycker oxå det är skumt att samma personer alltid är inne på hp,sd,mp   osv, men när man läser vissa tjejers krav så förstår man ju lite varför det är så ;)

Du kommer träffa någon du oxå (sugen)   ett tips hade ju varit att inte vara anonym här inne! har träffat fler kvinnor från denna sidan än alla andra dejting sidor tsm..... nu har ja inte träffat så många som d låter men ändå...

• singel pappa83
    Anonym (Sugen) skrev 2012-11-20 21:43:24 följande:

Här?? Nähäää  skojar du?
    nej tyvärr inte  :P skicka din press till mig så kan ja kolla över den å ge feedback! om du inte vågar lägga in den här dvs. 
  • singel pappa83
    Anonym (Sugen) skrev 2012-11-20 21:55:55 följande:
    *skrattar*

Näe vågar inte lägga in den här...skulle bli döööödligt generad om den var uppåt väggarna.

Har ja svårt å tro, du har iaf en press, många som inte ens har det!  
  • singel pappa83
    Flinxy skrev 2012-11-21 10:20:32 följande:

Precis, jag inväntar honom nu. Han svarade att han ville träffa mig igen och frågade hur det ser ut för mig i fortsättningen, när det passar mig att träffas. Svarade på det och sen blev det tyst nu ett par dagar.. Sååå jaaa, jag fortsätter titta runt, men jag tycker sånt e svårt då jag uppenbarligen finner någon intressant :)
    Du gör helt rätt i att leta vidare, förstår inte  varför ni träffar sånna killar som verkar tekniskt inkompetenta ;) 
    Finns liksom inte en chans att d tar en intresant kille flera dagar att svara, OM han är intreserad tar han sig tid att svara, även om hon jobbar i en underjordisk bunker och bara har mottagning 1 min om dagen så nog fan hade han hört av sig då om han kunnat!  
    Fortsätt leta och hitta någon som förtjänar er istället! Jag finns i skåne  ;)   
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!