Ärliga nätdejtingstråden!
Och de som inte vill ha barn, har en knapp med minustecken.
Ser man nån som ser trevlig ut och har en grön knapp så är det bara att gå fram.
Sen kan vi skippa nätdejtingen.
Zoosk verkar vara plejset för stalkers. Senaste veckan har jag haft tre olika kvinnor efter mig som är inne 5-10 ggr om dagen på min profil. Utan att skriva haha
En kvinna jag jobbade med förra året blev medlem på Zoosk och nu har vi kollat in varann 3 ggr vardera, men inget skriver.
Jag föreslog promenad en gång när vi jobbade men hon nappade inte, så jag kände att jag gjort mitt. Hon tog dessutom bort mig från Facebook för ett tag sen.
Inte nån större lust att skriva ifall hon inte alls är intresserad
Fick besök av en 73-årig dam på Happy Pancake. Hon söker inte kk står det i hennes profil.
Mejlat ett tag med en 13 år äldre kvinna. Hon vill inte binda upp sig utan vara att fri att dejta, träffa vem man vill och göra det man vill. Underförstått så är det sex hon menar.
Det har blivit en del flirtande men ingen träff än. Verkar som ingen av oss vågar föreslå det.
Jag har bara varit med en kvinna så jag är inte direkt nån karlakarl.
Jag undrar om jag blivit skadad när jag gått som singel hela livet. Människor behöver närhet och att känna sig bekräftade.
Nu när några tjejer visat intresse så blir jag skiträdd.
Jag är sån så jag behöver mjukstarta. Inte slänga mig huvudstupa in i nåt. Och speciellt inte ett rent sexuellt förhållande.
Man hör ibland att killar ska sluta gnälla, vara mer positiva och ta sig i kragen. Såhär positiva låter kvinnor på en av dejtsajterna.
Sovadags - då önskar man verkligen att stora kärleken låg bredvid...
Snart dags att dejta John Blund....
Ja men vad jättekul att du var VIP så jag kan kontakta dig :/
1400 besök på profilen men ingen skriver något, varför?
Vad trevligt det vore med lite mer "prat" och inte bara kika
Varför skriva till killar ni är så tråkiga och svarar inte . Vad kan hända!
70 dgr kvar...inget nytt VIP iaf..
Du är inte här. Så är det bara.
Tråkig väder när är man ledig, man ville ej komma ur sängen
Friday night..yeey..not..
Vilka festliga tjejer. Verkligen.