Inlägg från: Clownensglädje |Visa alla inlägg
  • Clownensglädje

Ärliga nätdejtingstråden!

Interndetdejting. En värld designad för kvinnor där det får en chans att få män de aldrig skulle få i verkliga livet..

• Clownensglädje
    Anonym (lizen) skrev 2013-06-08 16:42:50 följande:
    Du verkar vara en sån som skickat iväg måååååånga mejl till tjejer men som aldrig får svar... förstår att det är jobbigt. Styrkekram till dig... Tungan ute
    Jag sysslar faktiskt inte med nätdejting, skulle aldrig sjunka så lågt. Varför ska jag jaga kvinnor som jag inte känner eller knappt ser bra ut när jag i verkliga livet kan få betydligt snyggare kvinnor. Varför kämpa med hundratals andra män om någon halvdan kvinnas gunst som dessutom mest har en profil för att boosta sitt ego. Jag tycker synd om alla män som tvingas bli förnedrade på det sättet.
    Och förresten? Varför är du anonym? Är du rädd?
  • Clownensglädje
    Anonym (lizen) skrev 2013-06-08 17:08:08 följande:
    Men gud vilken tragisk människa du verkar vara. En trasigt inre som tänker så som du gör. Du måste fått för lite kärlek under uppväxten. Tur att du inte hänger på dejtingsidorna iallafall....
    Absolut inte. Snarare tvärtom. Jag har kommit insikt att nätdejting inte är min kopp med te. Det är knappast creme de la creme av kvinnor som hänger där inte. Varför kämpa med tusentals andra män där ute när jag kan bjuda på mig själv på riktigt och faktiskt attrahera kvinnor utan massa tillgjorda ord på nätet.

Och varför är du anonym? Är du rädd? Det är snarare tragiskt att du inte kan ha en konversation utan att vara anonym. Du är säkert samma person som backar så fort någon inte tycker som du gör.
  • Clownensglädje
    Anonym (lizen) skrev 2013-06-08 17:27:14 följande:
    Haha... du e rolig, du tänker och resonerar som min lillebror. Som är 5.

Kom igen. Jag är en man och vet precis vad jag vill ha. Du är en liten anonym liten kråka som inte har en aning vad vi män tänker och känner.

Men göm du dig bakom ditt anonyma nick men faktum kvarstår och det är att personer som sitter år in och år ut på dejtingsajfter är andrahandssorteringen på marknaden och det gäller främst kvinnor.
  • Clownensglädje
    Anonym (lizen) skrev 2013-06-08 17:36:37 följande:
    Tänker inte diskutera mer med dig. Sänker mig inte till den nivån.
    Du gör det ju nu men du har ju visat att du har noll koll på saker ting. Hallå! Gör en research för fan. Sök runt för fasen så hittar du miljontals med trådar där män inte kommer till skott på nätdejtingsajter och det beror ju som sagt på att det är kvinnans spelbord. Hade du insett det från början så hade du inte betett dig som en idiot..

Och snälla...i fortsättningen...skippa din anonymitet och snacka face to face..
  • Clownensglädje
    Anonym (lizen) skrev 2013-06-08 17:42:22 följande:
    Det är ju DÄR skon klämmer för dig. Att det är kvinnans spelbord, och det har du så svårt att hantera.... stackars dig, men du... du ska nog se att det finns nån för dig också.. tycker faktiskt lite synd om dig när jag förstår vad det egentligen handlar om.
    Ja det är kvinnans spelbord. När det går 10 tjejer på 100 killar så är det klart som fan att det blir en snefördelning och dessa få kvinnor (många är risiga) blir överösta av män från alla håll och kanter. Jag tycker synd om dig som inte insett värdet av riktig attraktion i verkliga livet. Du vet sån där attraktion som bygger på spontana möten? Eller är det läskigt?

Ja just det klart att det är det. Du är ju anonym. Kan tänka mig att du är typen som står där i hörnet och väntar på att MR right ska komma fram och göra allt jobb åt dig...
    Prova själv och vara man eller ta egna initiativ nån jävla gång istället för att sitta spy ut meningslösa galla här.
  • Clownensglädje
    Anna 710 skrev 2013-06-08 17:57:04 följande:
    Så fantastiskt tråkigt det är med människor som bara går in för att dra ner en tråd. Tyckte det var kul att läsa här, och så dök du upp! Är man inte intresserad av att träffa någon på detta sätt, så är det ju bara att låta bli?! Du verkar ju vara väldigt påläst, för att vara så jäkla ointresserad Obestämd Snacka face to face, med en clown som dessutom skriver att han är en kul typ?! Jojo...
    Jag har kompisar och bekanta som berättat och bildat mig en egen uppfattning av att läsa runt. Ja jag är jävlig kul men nån måtta får det vara. Vissa behöver reality check och jag säger vad jag tycker. Kan inte sitta och gulla och krama folk stup i kvarten. Det finns faktiskt en hård och kall sanning..Allt är inte en dans på rosor...*klap klap*
  • Clownensglädje
    Anna 710 skrev 2013-06-08 18:19:32 följande:
    Nä, att bli gullade och kramade utav dig tror jag inte någon här inne är särskilt intresserade av. Dock skulle nog många uppskatta ifall du lämnade tråden... typ nu?
    Ett tips. Det heter den ärliga nätdejtingstråden och just det....jag är ärlig..
  • Clownensglädje
    Anonym (lizen) skrev 2013-06-08 19:40:23 följande:
    det är ingen som vill ha honom...
     Blir ju lite svårt när jag inte ens hänger på dessa sajter. Men jag kan göra det enkelt för dig...genom att säga att jag inte skulle plocka en medioker brud som dig..
  • Clownensglädje
    dilog skrev 2013-06-08 23:07:55 följande:
    Jag vet inte hur era första brev ser ut. Mitt kan se ut så här och nu kvinnor är jag singel så skulle jag bli intressant är det bara tt dra iväg ett pm här ifrån. Hej x. Har kollat in dina bilder och jag gillar verkligen bild nr tre. Fantastiskt snygg tröja. Den tröjan skulle jag inte skämmas för att dejta. Ler. Hur står det till i skåne land då i sommarhättan. Gär uppe i Småland är det kalsaväder. varmt som satan när man står på vedbacken och sliter. men mödan är väl vard för vem vet vad du har att bjuda på framöver. kanske en kall pilsner på en sliskig krog eller det rakt motsatta. Hur som helst så är jag inte så pjoskig när det gäller den biten. Ölen smakar lika gott oavsett var vi träffas. Men är det en öl inblandad i träffen så har jag tältet med mig. Köra berusad gör jag ej. Och här har du nu mitt stora intresse. DVS tält. kan tälta på antingen lyxcampingar eller varför inte bara rakt ut i skogen med ingenting alls. Gärna en cykelkärra efter moppen. varför ska allt vara så kompliserat för att man ska vara borta en helg. Nä skit i det här med planering några dar och ta dagen som den kommer. Du har fria händer att svara på detta mail men låter det som att det skulle vara nått du fastnar för så traska in på min sida och läs min press. finns även några bilder på nyllet på mig så du redan från start får nån uppfattning var det är som skriver till dig. Sen har jag ju inte en susning om vad du har för önskemål med din drömdejt. Bollen ligger hos dig. Skriv eller skit i det. Med vänlig hälsning dilog i detta fall
    Haha fy fan vad krystat och patetiskt. Finns det verkligen folk som sjunker så här lågt i jakten på pussy?
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!