Ärliga nätdejtingstråden!
En tjej skrev till mig på Happypancake och jag blev paff, för det var längesen en tjej skrev först.
Vi mejlade intensivt och hade mycket att prata om, samma intressen, samma humor.
Hon gav mig en fin komplimang, jag var den enda hon hade känt hon ville skriva till mig där.
Vi upptäckte dock att vi är olika som personer på flera sätt också. Hon är utåtriktad, har barn, jag är tillbakadragen, har inga barn.
Hon frågade om mitt senaste förhållande. Jag sa som det är, har aldrig haft ett förhållande.
Hon har bara varit singel ett halvår.
Jag skulle inte frågat om hennes förhållanden, vill inte veta. Jag lever i nuet, det som sker här och nu är viktigast.
Det har blivit svalare nu, och jag förstår ju henne också, att hon har betänkligheter.
Men jag kan inte ändra det som varit, har ingen tidsmaskin. Om det ska ligga mig i fatet att jag aldrig haft en tjej så vet jag inte vad jag ska göra.
Förut skrev en annan tjej. Skickade flirt och ville chatta.
Måste vara nåt i luften. Sommaren, som gör att tjejer plötsligt verkar mer dejtvilliga.
Jag inser att jag faktiskt är rädd för att träffa en tjej.
Det kanske har gått för långt. Att jag varit singel för lång tid och att det gjort mer skada än jag trott.
Nu när tjejer visar intresse så vet jag inte hur jag ska hantera det.
Det känns som att det är en massa krav jag måste leva upp till.