Ärliga nätdejtingstråden!
Finns på HP (fortfarande)... Träffat ett par trevliga tjejer att 'snacka' med. Den ena blev jag vän med irl men sen blev hon tillsammans med sitt ex som inte tillät att hon var vän med mig (han tyckte det var väldigt 'jobbigt' att hon haft kontakt med mig). Kanske inte bästa förutsättningen om man har en historia av misshandel och förtryck... Den andra har jag inte träffat utan vi pratar mest om livets både bra och jobbiga sidor...hon har inga barn men vill ha, och det skall nog mycket till innan jag träffar någon som inte redan har barn (är precis över 40 strecket med en son. Vill väldigt gärna har fler barn i 'min familj' men inte så sugen på att skaffa fler barn i min ålder).
De tjejer som svarar på brev jag skickat är sådana, liksom jag, som tycker om att uttrycka sig skriftligen och som har en lite underfundig skruvad humor.
Överlag är jag nöjd med erfarenheten från den sidan (enda jag testat). Letar på sidan bara 'vänner' då jag tror att det andra antingen slår ned som en blixt, eller växer fram. Om någon inte platsar som vän, lär hon inte heller platsa som den jag vill leva livet med.
Lycka till alla ni andra och ignorera knäppisarna..