• orpon

Ärliga nätdejtingstråden!

Alexiandra skrev 2012-06-01 08:22:29 följande:
    Det är antagligen därför jag både kan ha manliga vänner och det aldrig görs några övertramp, och antagligen även därför jag aldrig någonsin blivit kär i en KK. Finns inte ett intresse [på det vis som krävs för ett förhållande] redan från början, då kommer det aldrig sen heller.
    Va? En kvinna som kan ha en KK utan att falla för honom? Och ha manliga vänner???  Även denna dag ska tydligen min världsbild slås i spillror, precis som igår då en FL-medlem lärde mig att även kvinnor bajsar.. otroligt...
  • orpon
    Alexiandra skrev 2012-06-01 08:55:49 följande:
    Fast jag är ju inte representativ vet du ;)
    Just det ja, så var det ju, du är kvinna men tycks sakna många av de negativa dragen hos just kvinnor.... Sen har du ju massor av udda drag som enbart representerar DIG då....
  • orpon
    Alexiandra skrev 2012-06-01 09:41:51 följande:
    Och hade jag inte varit så icke-representativ hade jag ju fallit för dig vet du - det är ju inga större fel på dig liksom ;)
    Såklart det inte är, jag är ju värsta kapet! Skrattande
  • orpon
    Alexiandra skrev 2012-06-03 08:20:43 följande:
    Haha, nej knappast. Det var mer ett internt skämt, då jag ofta får höra - inkl från orpon - att jag INTE är som andra kvinnor, alls.
    Men observera att jag menar det som en stark komplimang! De flesta kvinnor är våp och inget att ha.... Dig är det ju ruter i!!
  • orpon
    Anonym (Ute igen) skrev 2012-06-03 09:59:40 följande:
    Oj oj det är alltså en stark komplimang att inte vara som andra kvinnor, som överlag är våp? ska Alexiandra bli smickrad nu?
    Tja, det är väl upp till henne om hon vill ta åt sig av att inte vara ett våp?
  • orpon
    Anonym (Ute igen) skrev 2012-06-03 12:52:08 följande:
    och Orpon vet vi ju vad det är
    orponAvföringsrester som har fastnat i stjärtbehåringen och bildar små 'bär', i normalsvenskt språkbruk mer kända som kånkelbär.

Följer samma böjningsmönster som hallon, nypon och lingon.
    av Åström 2009-08-05 - Rapportera
    orponNedsättande om folk i allmänhet, människor med dåligt omdöme i synnerhet.

"Kalle har köpt en ko istället för en gräsklippare. Vilket orpon!"
    av Chris 2008-07-29 - Rapportera
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!