Den vita staden skrev 2012-03-07 00:12:04 följande:
Delar din erfarenhet av att en storstad som i mitt fall Gbg, var betydligt lättare att smälta in i (i jmf med den västsvenska håla jag bor i nu). Rekommenderar den som kan att flytta till större orter. Synd bara att det ska behövas
.
Jag håller med dig, verkligen synd att det ska behövas! Men what to do liksom?
Det är väl antingen "acceptera" läget som det är och bo kvar, flytta eller ändra en hel bys, stad, hålas attityd (vet ju inte var TS bor hehe) Förresten tycker jag att människor från indien är jätte vackra, och jag vet många som skulle hålla med mig! Men det hör ju inte till saken!
Läste något du skrev innan TS "hellre aboterad eller gatubarn"... Blir så ledsen när du säger så! Du är värd allt, kom ihåg det! Du ska inte låta några idioter vinna över din lycka, är de verkligen värda det?!? Jag tål frågor och nyfikenhet men det är skillnad på fråga och fråga. När jag får dumma kommentarer så tycker jag bara synd om dom för dessa människor vet inte bättre! När jag får rasistiska kommentarer brukar jag tycka ännu mer synd om dom för vad får dessa människor ut av att skrika "jävla svartskalle"efter en på stan, mer än max 5 minuters känsla av överlägsenhet? När 5 minuter har gått måste dom hitta nästa "offer" att hoppa på osv osv!