Inlägg från: inväntande |Visa alla inlägg
  • inväntande

Folk som inte förstår...

Usch!! Det är sådant som gör att jag funderar "kan vi adoptera i detta samhälle?" om vi skulle komma in på det alternativet till att bli föräldarar och om vi skulle bli godkända.

Hur gör man för att skyda barnen och ge dom styrka att klara dylikt?
    Men när man läser vad ni skriver och ser hur vackra ni är du som har bild Skrattande och säkert den andra och så förstår att allt går. Kärlek övervinner allt. Och kärleken till barnen måste ju vara det största som finns.

Men tyvärr så finns dessa tankar i mitt huvud hur skyddar man barnen när man inte kan vara med över allt?

Ut med SD och tack och lov för adoptioner, invandrare ja folk som har utom europeiska utseenden så vi svenskar lär oss att olika är vacker!      

• inväntande

Tack för att jag hipp "kidnappa" eran tråd.

Vi har bar sneglat på adoptions tankar. Sen är det ju en lång lång resa om man ens blir godkänd men snällt av er att svara.  

• inväntande

Frågan är ska man tordas ställa sig i adoptions kö? Eller blir det avigt hur man änn gör?

• inväntande

Ja ja jag kan inte alls förstå eran situation då jag är till utseendet (och vad är det egentligen??) svenss lång och blond.

LaYa01 nu kanske jag är ute och cyklar men hallå Indier är ju vackra! Jag har talat om Indien med min man som ev ev ev framtida land.

Och det säger jag inte "bara" för att muntra upp dig. Även om jag naturligtvis önskar dig glädje.

Ja svår situation tror ändå i vissa fall att en del barn inte har haft en chans till bra liv i sina biologiska länder och får det bra i Sverige.           

• inväntande

Hm du verkar vara på en tung plats i dit liv just nu men jag hoppas jag kan skicka "kramar/energi" via nätet!!

• inväntande

Jag utgår från att folk är ärliga så jag tror inte alls på nå "troll". Mår du dåligt så mår du, ingen annan än du är ju du!

Jag hoppas ändå att det någon dag kommer ett lju i horisonten och att backen upp börjar plana ut.

Utan att verka vara  allt för amatörpsykologig så "växt värk i själen gör ont."

http://www.karinboye.se/verk/dikter/dikter/ja-visst-gor-det-ont.shtml

God natt och kram!   

• inväntande

Gör ett innlägg för att få tillbaks som favorti tråd har lyckats radera alla mina trådar.

Svar på tråden Folk som inte förstår...