Inlägg från: EmelieL |Visa alla inlägg
  • EmelieL

Vi som nyligen förlorat våra änglar

Vi förlorade våran lilla kille i fredags, i falun..

• EmelieL

Vet inte, plötslig spädbarnsdöd tror dom.. :/ Men inte fan känns det lättare... :/ 

• EmelieL
    ekbo86 skrev 2012-02-01 20:08:47 följande:
    beklagar så..
    Usch..i vilken vecka föddes han?
    Vecka 28, Men han "överlevde" mot alla odds, när dom på avdelningen tyckte att allting var riskfritt och allting så fick vi åka hem, då var han två månader.. Vi hann inte ens vara hemma i en vecka, 4 dagar tror jag.. :/ Så nu är det ju 300000 "praktiska" saker man måste göra.. Känns ju inte så jätte roligt när man inte ens själv fattat vad som hänt.. 
  • EmelieL
    ekbo86 skrev 2012-02-04 18:48:22 följande:
    men åh...så ledsen för er skull..när han kämpade så..

ja alla de praktiska saker med f-kassan,begravning,försäkring mm som man tror man inte ska klara av går..tro mig..vi har precis gjort allt det. Trodde aldrig att vi skulle klara det men det är nog mening msn ska göra det i bearbetssyfte. För nu när två månader har gått för oss och vi ser tillbaks så ser man vilken väg vi har gått. Men tillåt er att ta hjälp av nära och kära,stanna upp ibland och tänk lite så ni är med i det som händer så gott det går.. finns här om du vill fråga/skriva av dig.
    kram
    Tack.. :) Betyder mkt att andra har "klarat" av det.. 
    Kram 
  • EmelieL

Nu känns det som det är dags att skriva av sig... 
    Börjar blogga igen, så mkt man orkar, skicka pm om sida:) 

• EmelieL
    p0ppaN skrev 2012-02-06 16:38:35 följande:

EmelieL, vet inte om du är du, men känner du en Jenny Rydén?
    Fick höra från Jenny's brorssons mamma (min bästa vän)
    och jag förde vidare genom Jenny att du gärna får ta kontakt med mig.
    Men vet inte riktigt om det är du, som sagt.

Min dotter gick också bort i PSD...      

Hejsan, ja, det är jag : )
    Vår lilla Colin dog inte av plötslig spädbarns död, utan en infektion som läkarna missat.... Så är ganska arg just nu.. Men nu är begravningen över och allt de.. Så nu vet man liksom inte riktigt vad man ska göra.. Har ändå vart rätt skönt att haft "fullt upp" , nu kommer ju allting i kapp.. :/
Svar på tråden Vi som nyligen förlorat våra änglar